BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Fókuszban az elektromosság

Fókuszban az elektromosság

Mindent átfogó villamosítás zajlik a Volvónál, amely az XC40-es sorozatot is érinti. A Recharge T5-ös mellé még egy plug-in hibrid érkezik Recharge T4 néven, amelyben 129 lóerős, 1,5-es, háromhengeres turbómotor és 82 lóerős villanymotor dolgozik. A 10,7 kilowattóra kapacitású lítiumion-akkumulátorral 43 kilométeres elektromos hatótávolság lehetséges. A Recharge T4-es érkezése mellett jönnek a B4-es és B5-ös lágy hibridek 2,0 literes, négyhengeres turbómotorral, 48 voltos indítógenerátorral. A csúcsteljesítmény 197, illetve 250 lóerő.

Vagányabb, combosabb

A Honda luxusmárkája, az Acura jövőre dobja piacra az új MDX szabadidő-autót, amelyet a korábbinál sokkal sportosabb köntösbe csomagolnak. Alapáron 3,5 literes V6-os kapható (290 lóerő, 362 newtonméter), a Type S modellben 3,0 literes V6-os biturbó (360 lóerő, 480 newtonméter) dolgozik majd. A váltó mindkét esetben tízfokozatú, automatikus, a nyomatékot hátul oldalanként irányítani képes SH-AWD összkerékhajtás az erősebb motorhoz jár majd alapáron.

Újabb kínai szereplő

A kínai Modern Motors 2018 óta dolgozik első saját fejlesztésű villanyautóján, az A jelű autót még az idén gyártani kezdik, hamarosan pedig érkezik a B jelű változat is – az előbbi egy letisztult vonalvezetésű, magas építésű, ötajtós modell. A Modern Motors egyébként Jancseng városában saját akkumulátorgyártó üzemmel is rendelkezik, ami jelentős előnyt biztosít sok vetélytárssal szemben.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.