Könnyebb lett, és automatával is kérhető a Hyundai i30 N
Utolérte a modellfrissítés a Hyundai i30 csúcsváltozatát is, a lendületesebb megjelenés részeként V alakú menetfények kerültek a fényszórókba, szélesebb lett a hűtőrács. Amíg a Fastback hátulját átalakították, az ötajtós változatlanul ér véget. Alapáron 18 colos felnik járnak (Michelin Pilot Super Sport abroncsok), a Performance kivitelhez új fejlesztésű, kovácsolt 19 colos felniket adnak (Pirelli P-Zero abroncsok), amelyek összesen14,4 kg-ot spórolnak a korábbi 19 colos öntött felnikhez képest. Újrahangolták a felfüggesztést, amely nyomokban már kényelmes is lehet. Megtartották az analóg műszereket, ahol piros LED-ek jelzik a változó leszabályozási fordulatot (motorolaj-hőmérséklet), van kapcsolásjelző lámpa. Kék cérnával készített díszvarrást kap a fekete szövet vagy műbőr, mű hasított bőr kárpit, felárasak az N Light Seat első kagylók, amelyek 2,2 kilogrammal könnyebbek a szériaülésnél, nagyobb oldaltartást adó támaszokat és megvilágított N logót kapnak, valódi bőr és Alcantara a kárpitozásuk. A 2,0 literes turbómotor alapesetben továbbra is 250 lóerős teljesítményű, és hatfokozatú, kézi kapcsolású váltót párosítanak hozzá. A Performance kivitel erősebb lett, 5 lóerővel és 39 newtonméterrel tud többet, a 280 lóerő/392 newtonméteres szintnél lehet felár ellenében választani a nyolcfokozatú, duplakuplungos váltót, amely olajban futó tengelykapcsolókat használ; a 0–100 kilométer per óra gyorsulás 5,9 másodpercig tart, ami 2 tizedes javulás. A DCT váltónál elérhető az N Grin Shift, azaz vigyorgás üzemmód, gombnyomásra 20 másodpercig tartó maximális teljesítményt nyújt, megmosolyogtatva a sofőrt. Elektronikus differenciálzárral tud többet a Performance kivitel, illetve mostantól már nagyobb, 345 helyett 360 milliméteres első féktárcsákat is kap.


