Utolérte a modellfrissítés a Hyundai i30 csúcsváltozatát is, a lendületesebb megjelenés részeként V alakú menetfények kerültek a fényszórókba, szélesebb lett a hűtőrács. Amíg a Fastback hátulját átalakították, az ötajtós változatlanul ér véget. Alapáron 18 colos felnik járnak (Michelin Pilot Super Sport abroncsok), a Performance kivitelhez új fejlesztésű, kovácsolt 19 colos felniket adnak (Pirelli P-Zero abroncsok), amelyek összesen14,4 kg-ot spórolnak a korábbi 19 colos öntött felnikhez képest. Újrahangolták a felfüggesztést, amely nyomokban már kényelmes is lehet. Megtartották az analóg műszereket, ahol piros LED-ek jelzik a változó leszabályozási fordulatot (motorolaj-hőmérséklet), van kapcsolásjelző lámpa. Kék cérnával készített díszvarrást kap a fekete szövet vagy műbőr, mű hasított bőr kárpit, felárasak az N Light Seat első kagylók, amelyek 2,2 kilogrammal könnyebbek a szériaülésnél, nagyobb oldaltartást adó támaszokat és megvilágított N logót kapnak, valódi bőr és Alcantara a kárpitozásuk. A 2,0 literes turbómotor alapesetben továbbra is 250 lóerős teljesítményű, és hatfokozatú, kézi kapcsolású váltót párosítanak hozzá. A Performance kivitel erősebb lett, 5 lóerővel és 39 newtonméterrel tud többet, a 280 lóerő/392 newtonméteres szintnél lehet felár ellenében választani a nyolcfokozatú, duplakuplungos váltót, amely olajban futó tengelykapcsolókat használ; a 0–100 kilométer per óra gyorsulás 5,9 másodpercig tart, ami 2 tizedes javulás. A DCT váltónál elérhető az N Grin Shift, azaz vigyorgás üzemmód, gombnyomásra 20 másodpercig tartó maximális teljesítményt nyújt, megmosolyogtatva a sofőrt. Elektronikus differenciálzárral tud többet a Performance kivitel, illetve mostantól már nagyobb, 345 helyett 360 milliméteres első féktárcsákat is kap.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.