VG | Sikeresen lépett a német piacra a Cherrisk, és ezzel Európa egyik első olyan startupja lett, amely közel azonos termékpalettával, egy központból nyújt szolgáltatásokat két célpiacra is. Az online biztosítási platform külföldi bevezetését hosszas piackutatások előzték meg több mint tízezer potenciális felhasználó bevonásával, amelyek során kiderült, hogy a helyi online biztosítási piac éves növekedése önmagában nagyobb, mint néhány európai ország teljes piaca. A Cherrisk Go applikációt már több mint harmincezren használják aktívan, a startup az indulása óta több mint ötvenezer szerződést kötött.
A járvány hatására hatalmas fejlődés indult az online térben, ezt korábban a piaci szereplők is sejtették, hiszen régóta a digitalizáció irányába nyomták a szakmát. A Cherrisk célja a biztosítási szektor digitális reformja, ennek a német terjeszkedés egy újabb meghatározó állomása.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.