Négy évvel ezelőtt búcsúzott a vászontetős Golf, amely most fél emelettel magasabban tér vissza: továbbra is az MQB építőkészlet az alap, de a T-Roc kabrió kényelmesebb ki- és beszállást tesz lehetővé. A messze hátranyúló szélvédővel és felhúzott oldalablakokkal még szélfogó (115 570 forint) nélkül is egész jó a szélvédelem az első sorban. A szélfogó egyébként használaton kívül a csomagtérpadló alatt utazik, behelyezése kétemberes feladat. Hátul már borzolja a frizurákat a menetszél, de dicséretes, hogy csukott tetőnél is van elég fejtér, a lábak viszont a padló merevítője miatt nem férnek be az első ülések alá. Menet közben 30 kilométer per órás tempóig lehet működtetni a tetőt, illetve ha a kulcs nélküli bejutást választjuk, akkor ezt távirányítóval is megtehetjük. Az analóg műszerek és a köztük lévő multifunkciós kijelző mindig jól leolvasható, ugyanez nem mondható el a Discover Media (396 240 forint) navigáció képernyőjéről, amely erős fényben a csillogás miatt nem látható. Magyarországon csak az 1,5 literes, hengerlekapcsolásos turbómotorral választható a T-Roc Cabriolet, a 150 lóerős négyhengeres kulturált, csendes társnak bizonyult a teszten. A hétfokozatú, duplakuplungos váltóra (588 010 forint) érdemes befizetni, jó ütemben kapcsol, és illik a kényelmes, nyugodt haladáshoz. A sportos tempó nem a szabadidő-kabrió erőssége, ahhoz túlságosan érzéketlen a kormányzás, nincs semmi hangélmény, és ha kanyarból túl hevesen gyorsítunk ki, könnyen elpörög az ívbelső kerék. A listaár tízmillió, ebből lejön 650 ezer forint árkedvezmény, amivel tulajdonképpen a hasonlóan motorizált (lágy hibrid rendszerrel többet tudó) Golf árába kerül a vászontetős T-Roc, ellenfél csak a prémiumgyártók kínálatában van, bő hatmillióval drágábban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.