A BMW-csoport eladásait is befolyásolta a koronavírus-járvány, de a harmadik negyedévben már 8,6 százalékos értékesítési növekedést könyvelhetett el az előző év azonos időszakához képest, a tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt modellváltozatok iránt eközben viszont mintegy másfélszeres kereslet mutatkozott.
A 2017 óta gyártott Mini Countryman új változatának magyarországi sajtóbemutatóján Salgó András, a BMW Group Magyarország vállalati kommunikációs igazgatója elmondta, hogy
a helyzet Magyarországon is hasonló, egyre népszerűbbek a plug-in hibrid modellek.
Az eddig eladott Countryman modellek több mint 50 százalékát már itthon is plug-in hibrid hajtással vásárolják.
Arról is beszámolt, hogy a márciusi bemutató óta már 115, teljesen elektromos Mini Cooper SE-t adtak el Magyarországon.
A legnagyobb Mini modell, a Countryman a globális és a hazai piacon is a második legnépszerűbb.
2020-ban Magyarországon eddig 86 darabot adtak el belőle októberig.
A megújult változatban az alapfelszereltség része lett például a ledes első fényszóró és új felszereltségi csomagokat kínálnak a prémium autóhoz. A plug-in hibrid változattal mintegy 60 kilométer tehető meg teljesen elektromos hajtással.
A Datahouse adatai szerint tavaly
a magyarországi újautó-piacon 157 906 személyautó kelt el, így a BMW részesedése a 3714 eladott autóval 2,35 százalékos volt.
Miniből 424 fogyott, 157 darabbal több a 2018. évinél, a márka a piac 0,27 százalékát birtokolta 2019-ben. Idén január és október között eddig összesen 283 Minit adtak el Magyarországon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.