BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Átváltozott a legismertebb terepjárómárka

Miklós-Illés Kálmán | A Hummer mindig is a pazarlás jelképe volt, most azonban változhat a helyzet. A GMC égisze alatt, platós kisteherautóként lesz megvásárolható a Hummer EV, amely a General Motors által fejlesztett Ultium hajtáslánc-technológiát kapja. Az első tengelyen egy, a hátsón két villanymotor hajt, a rendszerteljesítmény ezer lóerő! Az egyedileg szabályozható nyomatékelosztáson felül összkerékkormányzás (terepen manőverezéshez aktiválható az oldalazó üzemmód) és légrugózás (gombnyomásra 149 milliméterrel növeli a hasmagasságot) is segít az akadályok leküzdésében. Kifejezetten ehhez az autóhoz készítették a 35 col átmérőjű Goodyear Wrangler Territory MT abroncsokat, de ennél nagyobb, 37 col átmérőjű kerekek is lesznek az extralistán. Vastag acéllemezből készített páncél védi az akkumulátort a külső behatások ellen, a telepcsomag akár 350 kilowatt teljesítményű villámtöltést is képes fogadni (tíz perc alatt 160 kilométernyi energia), a GM első saját becslése szerint 563 kilométer a hatótávolság. A Super Cruise vezetőtámogató rendszer a megfelelő utakon részleges önvezetésre képes, például magától kerüli ki a lassabban haladó járművet. A pick-up karosszéria is tartogat meglepetéseket, a tetőpanelek kivehetők, a hátsó szélvédő pedig gombnyomásra leengedhető. A Hummer EV 2021 őszén kerül az észak-amerikai kereskedésekbe.

A technikai színvonalra és

a terepjárási képességekre

sem lehet panasz!

Villanyautóhoz illően

futurisztikus a belső

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.