Ian Howells, a Honda alelnöke szerint 2022-ben felhagynak az elektromos rásegítés nélküli belső égésű motorok európai forgalmazásával, ezt követően a márka kínálatában csak hibrid és elektromos autók lesznek. Az elektromos átállás nehézsége abban rejlik, hogy 30–50 százalékkal drágább egy villanyautó a hibridnél. Ám a Honda már látni véli azt az időpontot, amikor az akkumulátorok ára annyival alacsonyabb lesz, és a töltő-infrastruktúra annyit fejlődik, hogy az elektromos autók lesznek a meghatározók. | AM
Búcsú a versenypályáktól
A Volkswagen bejelentette, hogy felhagy mindenféle motorsport-tevékenységgel. A hannoveri székhelyű Volkswagen Motorsport GmbH-t beolvasztják a Volkswagen AG-ba, a 169 alkalmazottnak pedig új munkát ajánlanak fel a cégben. A Volkswagen Polo GTI R5-ös raliautók gyártását 2020 végén befejezik, ezt követően még egy ideig folytatják ezeknek, valamint a Golf GTI TCR pálya-versenyautóknak a technikai támogatását, azaz az alkatrészellátását. | AM
Plug-in Seat érkezik
Az ötajtós és kombi Leon után a Tarraco a Seat harmadik modellje, amely hálózatról tölthető hibrid hajtással is választható. A nagy méretű szabadidő-autó csak az erősebb, 245 lóerős rendszer-teljesítményű (400 newtonméter) rendszert kapja. A csomagtérpadló alá épített akkumulátor miatt csak ötszemélyes utastérrel választható az e-Hybrid. Az 1,4 literes benzinmotor 150, a villanymotor 115 lóerős, az elektromos csúcssebesség 140 kilométer óránként. A 13 kilowattóra kapacitású akkumulátorral WLTP-szabvány szerint 49 kilométer az elektromos hatótávolság, egyszerű konnektorról szűk öt óra a töltési idő. | AM
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.