Cégvilág

A pandémia átformálta a SZÉP Kártya piacot

2020-ban az előző év azonos időszakához képest közel 20 százalékkal nőtt a K&H SZÉP Kártya forgalma.

A koronavírus-járvány átformálta a SZÉP Kártya használatot, amely a K&H SZÉP Kártya költéseken is megmutatkozott. 2020-ban az előző év azonos időszakához képest közel 20 százalékkal nőtt a K&H SZÉP Kártya forgalma. A pénzintézet arra számít, hogy 2021-ben is népszerű lesz a fizetőeszköz.

A koronavírus-járvány hatására 2020-ban rendkívül élénk volt a K&H SZÉP Kártya forgalom. A tavalyi adatokat vizsgálva 2019-hez képest a fizetőeszközre jóváírt összeg 13 százalékkal, a költések pedig 18 százalékkal emelkedtek.

A zsebek eloszlását megnézve a vendéglátás alszámla volt a legkedveltebb,

mind a költések, mind a jóváírt összegek tekintetében közel 20 százalékos növekedést tapasztalt a K&H Csoport. A növekedés többek között annak tudható be, hogy emelkedett a házhozszállításos ételrendelés népszerűsége, valamint hogy a nyári hónapokban a külföldi utazási korlátozás hatására rendkívüli módon nőtt a belföldi turizmus. A K&H SZÉP Kártya népszerűségének szintén kedvezett a cafeteria szabályozás módosítása, amelynek értelmében a juttatások után a szociális hozzájárulási adót 2020 áprilisától jelenleg 2021. június 30-ig nem kell a munkáltatóknak megfizetni.

Fotó: Shutterstock

Eszköz a turizmus élénkítéséhez

A jelen helyzetben a turizmus vendéglátás szektor számára a túlélést segítheti a SZÉP Kártya, ezért dinamikusan emelkedik az elfogadóhelyek száma. A növekedést mutatja, hogy 2020-ban több mint 4000 K&H SZÉP Kártya elfogadóhely csatlakozott a programhoz, ezzel jelenleg több mint 29 000 elfogadóhelyen lehet K&H SZÉP Kártyával fizetni. A korlátozás enyhülésével a fizetőeszköznek jelentős szerepe lehet a turizmus élénkítésében, ezért a pénzintézet arra számít, hogy 2021 is hasonlóan kiemelkedő év lesz, és

a SZÉP Kártya szolgáltatás népszerűsége mind a kártyabirtokosok, mind az elfogadóhelyek, mind a munkáltatók körében emelkedni fog.

További fejlesztések várhatók idén

A pénzintézet folyamatosan új, innovatív megoldásokon dolgozik, ezért többek között elérhetővé vált a kártyabirtokosi felületen a fizetés funkció, amely több ezer kártyatulajdonosnak nyújt kényelmes lehetőséget arra, hogy utazását vagy ahhoz tartozó előlegét kifizesse. Az idei évben pedig további, elsősorban az elfogadóhelyek működését segítő fejlesztésekre lehet még számítani.

cafateria szép kártya
Kapcsolódó cikkek