BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Erős évet zárt a Regio

A Regio Játékkereskedelmi Kft. forgalma 4,5 százalékkal, 13,8 milliárd forintra nőtt tavaly, a bővülés az új áruházak nyitásának köszönhető – közölte a társaság. A játékbolt a nettó árbevétel több mint felét, hétmilliárd forintot a karácsonyi időszakban realizált. A tavalyi legkeresettebb termékek a társasjátékok voltak, de a kreatív játékokat és a Lego-készleteket is keresték a vásárlók. Gyaraki Dávid marketingvezető szerint az amúgy is reneszánszukat élő társasoknak óriási löketet adott, hogy a családok 2020-ban sok időt töltöttek együtt.

Az év első felének szigorú korlátozásai miatt a hagyományos áruházi átlagkosárérték alig nőtt, a 2019-es 7038 forintról 7578 forintra emelkedett – derült ki a Regio adataiból. Az online értékesítés ezzel szemben átlagon felül, száz százalékkal bővült, ugyanakkor az átlagos internetes kosárérték 10 ezer forint maradt tavaly, ami megegyezik a tavalyelőttivel. Tavaly az év elején a cég átvett több Játékvár és Játékbox üzletet Székesfehérváron és három budapesti bevásárlóközpontban (a Csepel Plazában, a Duna Plazában és a Mammut 1-ben), ezen felül pedig új üzletet nyitott a Corvin Plazában és a Mammut 2-ben, valamint Békéscsabán és Szombathelyen is. Novemberben a vállalat Szegeden kezdett bele egy nagy beruházásba.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.