Lővei Gergely | A GTO Engineering nevű, klasszikus Ferrarikra specializálódott műhely készíti az 1960‑as Ferrari 250 GT SWB Berlinetta Competizione modernizált kivitelét. Az eredeti tervrajzok alapján valósul meg a térhálós acélcső váz, amelyre aztán ráhelyezik a kézzel formált alulemez karosszériát. Az ügyfél választhatja ki a fényezést, a fékek az eredetinél jobb hőtűrő képességűek. A motortérbe egy újonnan gyártott Columbo V12-es kerül, a 300 munkaóra alatt elkészített erőforrás különlegessége, hogy nemcsak az eredetinek megfelelő 3,0, 3,5 és 4,0 literes lökettérfogat választható, de felár ellenében egyedi köbcentit is megvalósítanak. A váltó négy- vagy ötfokozatú kézi kapcsolású egység, az áttételezést a tehetős kuncsaft kérésének megfelelően alakítják: hétköznapi használhatóság vagy nagy sebességű autózás versenypályán. A kuplungnál is a tulajdonos kérésének megfelelő pedálerőt tudnak beállítani. Az opciós listán szerepel a legújabb FIA-előírásoknak megfelelő bukókeret, amelyhez többpontos biztonsági övet is mellékelnek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.