BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Luxusrugdalódzó a Guccitól

Több luxus­brand a gyerekeken keresztül igyekszik megnyerni a pénzes szülőket: babakollekciót mutatott be a többi között a Gucci, a Dolce & Gabbana és az Armani.

A jelen helyzetben ez az egyik legokosabb húzás – vélekedik a TheRichest portál egy közelmúltban napvilágot látott elemzés kapcsán, amely arról a trendről számol be, hogy számos luxusmárka babaruhákba és kiegészítőkbe invesztál. Az elemzés fő állítása az, hogy az elkövetkező években gyors növekedésnek indul a luxusbabaruhák piaca: a 36 hónaposnál kisebbeknek szánt termékekkel. A növekedés 2018-ban már 2,5 százalékos volt, az AMA Re­search kutatócég a piacot 2026-ig vizsgáló tanulmánya nyolc olyan luxusmárkát vett górcső alá, amelyek babaruha-kollekciókba invesztáltak.

Ha babaruha, akkor sokaknak a Gap ugrik be elsőként. A Gap vállalathoz hat brand tartozik: a Banana Republic, az Old Navy, az Intermix, a Hill City, az Athleta és maga a Gap márka. A cég nem új szereplő a babaruhapiacon, az Old Navy és a Gap már jó ideje kínál termékeket a legkisebbeknek, így nem lenne meglepő, ha a vállalat többi brandje is hamarosan előállna hasonló kollekciókkal. Nemrég még csaknem csődbe ment, most pedig új irányok felé kacsingat az amerikai J.Crew. A jó néhány brandet magáénak tudó cég egyik hosszabb távra szóló döntése volt a babaruhák felvétele a kínálatba. Szintén amerikai cég az 1984-ben alapított DKNY, amely főleg táskáiról és cipőiről ismert. Most babaruhákkal bővült a kínálat, a megfizethető árú kollekció darabjait a Sears és a Macy’s áruházban vásárolhatják meg a márka iránt elkötelezettek.

Az olasz Gucci eddig nem igazán a legkisebbeknek szóló termékeiről volt ismert: a luxuscég azonban ebbe az irányba is nyit, a tehetős szülők az első perctől Gucciba öltöztethetik csemetéiket. A szintén olasz Dolce & Gabbana sem akar lemaradni a legújabb trendről, nem meglepő, hogy a két olasz tervező által 1980-ban alapított cég szintén nagy összegeket invesztál a babaruha-kollekciójába. A Giorgio Armani leginkább parfümjeiről ismert, picit meglepő lehet, hogy a több milliárd dollárt érő vállalat is belép a luxusbabaruha-piacra. A legkisebbeknek szóló kollekció az Emporio Armani nevet viseli. Szintén olasz a Diesel cég, amely leginkább a farmerjeiről ismert, most pedig 0–36 hónap közötti babáknak is kínál majd termékeket – olvasható a piackutatásban. Egy, a babaruháiról már ismert céget is említ az elemzés: az olasz United Colors of Benetton világszerte nagyjából ötezer üzletben kínálja termékeit, és bár gyerekeknek eddig is elérhetők voltak a jellegzetes Benetton cikkek, mostantól már újszülöttkortól lehet a babákat Benettonba öltöztetni, nemrég jelent meg ugyanis a legkisebbeknek szánt kollekció.

A Diesel most a

0-36

hónap közötti babáknak kínál termékeket

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.