A jelen helyzetben ez az egyik legokosabb húzás – vélekedik a TheRichest portál egy közelmúltban napvilágot látott elemzés kapcsán, amely arról a trendről számol be, hogy számos luxusmárka babaruhákba és kiegészítőkbe invesztál. Az elemzés fő állítása az, hogy az elkövetkező években gyors növekedésnek indul a luxusbabaruhák piaca: a 36 hónaposnál kisebbeknek szánt termékekkel. A növekedés 2018-ban már 2,5 százalékos volt, az AMA Research kutatócég a piacot 2026-ig vizsgáló tanulmánya nyolc olyan luxusmárkát vett górcső alá, amelyek babaruha-kollekciókba invesztáltak.
Ha babaruha, akkor sokaknak a Gap ugrik be elsőként. A Gap vállalathoz hat brand tartozik: a Banana Republic, az Old Navy, az Intermix, a Hill City, az Athleta és maga a Gap márka. A cég nem új szereplő a babaruhapiacon, az Old Navy és a Gap már jó ideje kínál termékeket a legkisebbeknek, így nem lenne meglepő, ha a vállalat többi brandje is hamarosan előállna hasonló kollekciókkal. Nemrég még csaknem csődbe ment, most pedig új irányok felé kacsingat az amerikai J.Crew. A jó néhány brandet magáénak tudó cég egyik hosszabb távra szóló döntése volt a babaruhák felvétele a kínálatba. Szintén amerikai cég az 1984-ben alapított DKNY, amely főleg táskáiról és cipőiről ismert. Most babaruhákkal bővült a kínálat, a megfizethető árú kollekció darabjait a Sears és a Macy’s áruházban vásárolhatják meg a márka iránt elkötelezettek.
Az olasz Gucci eddig nem igazán a legkisebbeknek szóló termékeiről volt ismert: a luxuscég azonban ebbe az irányba is nyit, a tehetős szülők az első perctől Gucciba öltöztethetik csemetéiket. A szintén olasz Dolce & Gabbana sem akar lemaradni a legújabb trendről, nem meglepő, hogy a két olasz tervező által 1980-ban alapított cég szintén nagy összegeket invesztál a babaruha-kollekciójába. A Giorgio Armani leginkább parfümjeiről ismert, picit meglepő lehet, hogy a több milliárd dollárt érő vállalat is belép a luxusbabaruha-piacra. A legkisebbeknek szóló kollekció az Emporio Armani nevet viseli. Szintén olasz a Diesel cég, amely leginkább a farmerjeiről ismert, most pedig 0–36 hónap közötti babáknak is kínál majd termékeket – olvasható a piackutatásban. Egy, a babaruháiról már ismert céget is említ az elemzés: az olasz United Colors of Benetton világszerte nagyjából ötezer üzletben kínálja termékeit, és bár gyerekeknek eddig is elérhetők voltak a jellegzetes Benetton cikkek, mostantól már újszülöttkortól lehet a babákat Benettonba öltöztetni, nemrég jelent meg ugyanis a legkisebbeknek szánt kollekció.
A Diesel most a
0-36
hónap közötti babáknak kínál termékeket
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.