Kamala Harris megtalálta a közös nevezőt a nagyvállalatokkal
Tizenkét cégcsoportot, köztük a Microsoftot, a Mastercardot és a Nespressot is sikerült megnyernie Kamala Harrisnak a közép-amerikai vállalati stratégiájához
– írja a Reuters.
A cégek vállalják, hogy elkötelezik magukat a térség iránt és a befektetéseiket helyben hajtják végre.

Az Egyesült Államok alelnöke szerint a régióban rejlő gazdasági lehetőségeket a privát szektorral való partnerség keretében lehet kiaknázni.
Az együttműködés keretében a Microsoft jövő júliusig kiterjeszti az internet hozzáférést három millió lakos számára. A Nespresso a kávé alapanyagai nagy részét El Salvadorból és Hondurasból fogja beszerezni, valamint 150 millió dolláros regionális befektetést vállalt 2025-ig.

A Mastercard ötmillió embernek segít integrálódni a banki szolgáltatások rendszerébe és egymillió kisvállalkozás online ügyintézését támogatják.
Harris hat területre fókuszál a gazdasági növekedés ösztönzésére.
Ide tartozik az élelmiszerhiány felszámolása, a közegészségügy javítása, a mezőgazdasági termelékenység növelése, a klímavédelem és a megújuló energiaforrások támogatása, a munkavállalás felpörgetése és a megfizethető internet elérés bővítése.


