Nem okozott meglepetést a Fiat bejelentése, hogy 2030-ra villanyautók gyártására tér át, hiszen időközben a kínálatát városi autókra szűkítette, amelyeknél egyébként is észszerű az akkumulátoros-elektromos technológia alkalmazása. Az új 500-ast is kezdettől fogva villanyautónak készítették, és nem is akartak belőle egyebet (igaz, egy darabig még velünk marad az időközben lágy hibrid hajtásra váltó, tizenöt évvel ezelőtt debütáló előd is). Kezdetben 500e-nek nevezték a típust, most már egyszerűen 500-ról beszélnek. 2025-ben kezdik meg a belső égésű motorral szerelt autók piaci kivezetését, és a technológia fejlődésével meg a darabszámok növekedésével az évtized második felében már megfizethető villanyautókat is akarnak forgalmazni. Például a Panda-utód, amelyet a Centoventi-tanulmány jelzett előre, szintén villanymotoros hajtással készül, de várhatóan ott is párhuzamosan továbbél a jelenlegi konstrukció.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.