„Egy álom ihlette italt szerettünk volna létrehozni, amely felismerhetően Coca-Cola, de olyan további jegyekkel rendelkezik, amelyek életre keltik az álmok játékosságát és fényességét”

– közölte a cég szóvivője.  

A CNN cikke szerint a Dreamworld limitált kiadású itala része a Coca-Cola Creations nevű új innovációs platformjának. Az új stratégia szerint olyan kreatív ízeket dolgoznak ki, amelyeket csak korlátozott ideig forgalmaznak. 

A cél ezekkel az, hogy a vásárlóknak meghagyják a felfedezés örömét abban a tekintetben, hogy megfejtsék, milyen íze is van az üdítőjüknek.

Az üdítőóriás néhány éve úgy döntött, hogy felmondja portfóliójának a felét, és elenged néhány elavultnak számító terméket, például a Tabot. Azóta a cég kifejezetten a fő terméke, a Coke a népszerűsítésére koncentrál. 

A VG megírta korábban, hogy az üdítőital-gyártó bejelentette kínálatának egy másik limitált tagját, a Coca-Cola Zero Sugar Byte-ot. A furcsán hangzó név még annál is meglepőbb ízesítéssel társul. 

A Dreamworld dobozokhoz és palackokhoz QR-kódok tartoznak, amelyek hozzáférést engednek egy virtuális, kiterjesztett valóságú zenei élményhez, 

ahol az emberek egy DJ-avatar zenéjét hallgathatják és játszhatnak. Az ügyfelek digitális Dreamworld-ihlette ruhákat is beszerezhetnek avatarjaik számára online viselésre.