A Jysk az ecseri elosztóközpontjából szolgálja ki a magyar, horvát, szlovák és szlovén üzletek mellett késő tavasztól már a négy ország online rendeléseit is – közölte a bútor- és lakásfelszerelési áruházlánc. A közleményben Jaroslaw Sobczyk, a Jysk ecseri logisztikai központjának vezetője kifejtette, a netes megrendeléseket (házhoz szállítás és az üzletben történő átvétel) az ecseri központ indulása előtt Lengyelországban rakták össze. Hozzátette, márciusban már heti 3500 online rendelést dolgozott fel az ecseri központ, áprilisban pedig további növekedést várnak. 

Kyiv,,Ukraine,-,March,31,,2018:,Jysk,Price,Tag.
Kyiv, Ukraine - March 31, 2018: JYSK price tag.
Fotó: Shutterstock

A legtöbb online rendelés Magyarországról érkezik, márciusban ez a rendelések 48 százaléka volt, 

utána Horvátország következik 26 százalékkal, Szlovákia felel a rendelések 17 százalékáért, míg Szlovénia a 9 százalékáért – ismertette a közleményben Jaroslaw Sobczyk. Arra is kitért, hogy a tavaly átadott, 200 millió eurós beruházásból létrejött központ az ország legnagyobb ilyen elosztóközpontja. Az ecseri központból az online rendelések mellett 219 fizikai egységet látnak el: 91 magyar, 53 horvát, 50 szlovák és 25 szlovén üzletet.    

A Jysk egy skandináv gyökerű nemzetközi kiskereskedelmi áruházlánc, amely 30 ezer munkatárssal rendelkezik, valamint több mint 3200 áruháza és webshopja 48 országban várja a vásárlókat. Az alapító Lars Larsen első boltját Dániában 1979-ben nyitotta meg. A Jysk csoport forgalma a 2021–2022-es gazdasági évben 4,87 milliárd euró volt. 

A Jysknek Magyarországon több mint ezer munkavállalója van, és 91 üzlettel rendelkezik. A Jysk Magyarországon a 2021–2022-es gazdasági évben 67,6 milliárd forint árbevételt ért el, 19 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.  A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a Jysk Kereskedelmi Kft. a 2021–2022-es pénzügyi évben 9,288 milliárd forint nyereséggel zárt, míg egy évvel korábban 8,733 milliárd forint volt a társaság adózott eredménye.