kampány

Mennyire befolyásolja Hollywood a népet?

Az amerikai félidős választások előtt készített felmérés kimutatta, hogy az emberek 29 százaléka szerint a celebeknek ki kéne maradni a politikából.

Az elérhető luxus megtapasztalása

Érdekes kérdéseket feszeget a Hugo Boss parfümök legújabb kampánya, amelynek keretében az új BOSS The Scent Private Accord mutatkozik be. Tudunk-e kötődni valakihez, akivel még sohasem találkoztunk? Érezhetünk-e közel valakit magunkhoz úgy, hogy még sohasem éreztük az illatát? A parfümcég válasza egyértelmű. Ahogy fogalmaznak: „Bár virtuális világban élünk, ahol a monitor mellett ülve ismerkedünk, beszélgetünk és éljük az életünket, ám az élmény mégsem teljes. Érzékeink csak a való világban képesek másokéval egybefonódni.” 

Trump körül kezd elfogyni a levegő

Büntetőeljárás alóli mentességet kapott együttműködéséért cserébe pénteken Allen Weisselberg, a Trump-vállalatbirodalom pénzügyi vezetője.

Elindult a dinnyekampány

A hazai dinnye fogyasztását népszerűsítő kampány indult hétfőn "Nyár, dinnye, szeletem" elnevezéssel.
Világgazdaság Piactér