reklámcég

A keresőóriás újra megcsúszott a sütiken – csak jövőre kezdik meg a cookie-k kivonását

A Google az idei év végére kivezette volna a harmadik féltől származó cookie-kat, amellyel a fogyasztók adatvédelmének javítását célozta meg. Végül erre csak 2025-ben kerülhet sor, így a reklámiparnak több ideje lesz felkészülni a változásokra.
2024.04.30. 07:39 Olvasási idő: 4 perc

Meglepően sok reklámcég alakult

Az idei első félévben 11 százalékkal több reklámmal foglalkozó cég alakult, mint amennyi felszámolás, végelszámolás vagy törlés révén megszűnt – derül ki az Opten céginformációs szolgáltató legfrissebb adataiból. A növekvő trend azért is érdekes, mert a hazai média tartós válságát éppen a hirdetési piac csökkenése okozza. Az új alapítások és a megszűnések, illetve megszüntetések üteme azonban egyaránt nőtt 2009 azonos időszakához képest.
2010.09.09. 12:23 Olvasási idő: 0 perc