törzsvásárló

Kisboltokat is megcélzó hűségrendszer indul

A SkyCred létrehozásával elsősorban a fizikai üzlettel rendelkező, kis- és középvállalkozásként működő, akár egy vagy csak néhány boltot üzemeltető kiskereskedőket célozták meg.
2017.10.16. 11:29 Olvasási idő: 0 perc

Egyre kevesebbet vásárolunk - A boltoknak túl kell kiabálniuk egymást

A gazdasági válság hatására árérzékenyebbé és tudatosabbá váltak a magyar vásárlók, és a bevásárlási alkalmak is tervezettebbek lettek. Az elmúlt évekhez képest kevesebbszer megyünk vásárolni. A vásárlási helyszínek megválasztásakor az áru frissessége, az árszínvonal és a választék továbbra is a legfontosabb szempontok, viszont megnőtt annak a jelentősége, hogy az adott bolt vagy lánc milyen akciókat és promóciókat kínál a vásárlók számára – derül ki a GfK Hungária Háztartáspanel kutatásából.
2011.05.19. 10:52 Olvasási idő: 0 perc