vásárlói szokások

Európa szeret online vásárolni

Az európaiak 80 százaléka elégedett az online vásárlásokkal, míg a boltival csak 67 százalékuk derül ki a UPS logisztikai szolgáltató legfrissebb, reprezentatív felméréséből.

Lélektani játék a leárazás és a végkiárusítás

A leárazás és a téli kiárusítás nem csupán a kereskedők üzleti ajánlata, hanem egyben felhívás is egy lélektani játékra. Így tesztelik a vevőket, hogy mi az árleszállítás, aminek már nem tudnak ellenállni, és hogy sikerül-e eladni nekik valami olyasmit, amire semmi szükségük sincs.

A válság megismerteti az amerikaiakkal az áruhiányt

Hiánycikk sok játék és ajándék az amerikai áruházakban, a kereskedők a gazdasági válság, a bizonytalan kereslet miatt ugyanis az ünnepi bevásárló szezon közeledtével sem mernek bátran készletezni - írta a The Washington Times.
1
Világgazdaság Piactér