A F1: The Movie máris történelmet írt: a bemutató hétvégéjén 55,6 millió dolláros bevételt hozott az Egyesült Államokban, globálisan pedig elérte a 144 millió dollárt. Brad Pitt F1-es filmje ezzel nemcsak az Apple által készített filmek között lett rekorder, hanem minden idők legsikeresebb élőszereplős, autóversenyzős filmje is – megelőzve a Ricky Bobby – A legenda születik 47 milliós nyitányát – írta a ForTheWin.
A film költségvetését 200 és 300 millió dollár közé becsülik, de ennek egy részét már a forgatás előtt sikerült lefedni egy rendhagyó forrásból: valódi szponzorációs szerződésekből. Bár a film egy kitalált Forma–1-es csapat, az APX GP köré épül – ahol Pitt karaktere, a visszavonult Sonny Hayes egy fiatal tehetség, Joshua Pearce (Damson Idris) oldalán tér vissza a pályára – a csapatot körülvevő márkák a való életből valók.
A Forbes információi szerint a film producere, David Leneer mintegy 40 millió dollárnyi támogatást szerzett olyan márkáktól, mint a Mercedes, az OMP, a Tommy Hilfiger, a Shark, a Geico, az EA Sports és a főszponzor Expensify. Leneer, akit a lap „a filmes márkaintegráció úttörőjének” nevez, több támogatást hozott össze ehhez a produkcióhoz, mint korábbi sikerfilmjeihez – köztük a Top Gun: Maverick, a Nemzet aranya vagy a Transformers egyes részeihez.
A Forma–1 világában megszokott a márkák jelenléte, így különösen „organikus” volt a cégek integrálása a filmbe. A hiteles látvány és az ismert brandek együttese nemcsak a mozinézőknek nyújtott izgalmas élményt, hanem a hirdetők számára is kivételes megjelenést biztosított. Az Apple-nek ez az új dobása tehát nemcsak művészi és pénzügyi siker, hanem egyben a filmes marketing egyik legérdekesebb friss példája is.
Minden idők legdrágább filmje lehet Brad Pitt Forma-1-es mozija
Brad Pitt egyelőre cím nélküli Forma–1-es filmjének költségvetése meghaladja a 300 millió dollárt. Lewis Hamilton magát alakítja a Pitt által fémjelzett filmben, de a pilóta producerként is szerepet vállalt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.