tudatos vásárlás

Vesszük a hazait, leginkább a mézet

A magas minőségük miatt nagyobb a bizalom a helyben termelt áruk iránt.
2021.07.21. 10:10 Olvasási idő: 5 perc

Tovább erősítik a tudatos vásárlói magatartást

Újabb termékkörökre terjesztette ki a származási ország egyértelmű jelölését az Agrárminisztérium.
2020.07.01. 10:37 Olvasási idő: 0 perc

Elolvassuk a címkéket, de fogalmunk sincs, hogy mit eszünk

A vásárlók négyötöde elolvassa az élelmiszercímkéket, de sokan nem tudják megfelelően értelmezni a csomagoláson található tápérték-információkat.
2017.08.31. 16:47 Olvasási idő: 0 perc

Reggeli a szomszédból, kevesebb étel a kukában

2017.06.08. 12:31 Olvasási idő: 0 perc

A fairtrade banánban kevesebb a vegyszer

A Tudatos Vásárlók Egyesülete utánajárt, hogy marad-e valami a vegyszerekből a fogyasztóknak szánt gyümölcs húsában.
2017.05.12. 12:16 Olvasási idő: 0 perc

Kezdünk rákapni a bojkott ízére

A Tudatos Vásárlók Egyesületének közreműködésével megjelent friss jelentés szerint 129 milliárd forint volt a bojkottok értéke az elmúlt 12 hónapban.
2017.05.04. 17:19 Olvasási idő: 0 perc

Majd negyvenezer forintot költünk karácsonyi ajándékra

Idén átlagosan 33800 forintot tervezünk karácsonyi ajándékokra költeni - derül ki az Árukereső.hu, 2000 fő megkérdezésével készített felméréséből. A magyar internetezők 79 százaléka a világhálón tájékozódik, mielőtt megvenné a karácsonyfa alá valót. A nézelődés mellett már sokan választják az „online bevásárlóközpontokat” is: a válaszadók 65 százaléka tervezi, hogy az interneten is fog vásárolni meglepetést. Leginkább ruhát, gyerekjátékot és kozmetikumot szeretünk adni.
2010.11.19. 12:20 Olvasási idő: 0 perc

Milyen lenne egy tudatos vásárló? Ismerjük meg fogyasztói jogainkat

2008 első felében a vásárlói tudatosságunk tekintetében előrelépés tapasztalható, de továbbra sem vagyunk tisztában fogyasztói jogainkkal. A jelenleg 4,95-ös átlagot mutató TVI szerint ugyan nőtt a tudatos vásárlók aránya, de fogyasztói preferenciáink változtak az elmúlt fél év során. Továbbra sem erősségünk a környezettudatos gondolkodás, de meglepő módon már az ár mérlegelése sem elsődleges szempont - derül ki a Kirakat.hu és a Szonda Ipsos legújabb Tudatos Vásárlói Indexéből.
2008.09.01. 10:19 Olvasási idő: 0 perc