BUX 51,313.75
-0.27%
BUMIX 4,338.26
+0.32%
CETOP20 2,344.48
0.00%
OTP 17,565
+0.37%
KPACK 16,800
0.00%
0.00%
0.00%
+0.27%
-1.79%
ZWACK 16,500
0.00%
0.00%
ANY 1,565
-0.95%
RABA 1,535
+1.66%
0.00%
+0.35%
-0.56%
0.00%
-0.40%
+0.43%
-0.68%
+0.45%
-2.16%
OTT1 149.2
0.00%
+1.68%
MOL 2,464
+0.16%
+1.84%
ALTEO 1,365
-0.36%
0.00%
+7.30%
EHEP 1,930
-0.77%
-2.42%
+0.81%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
0.00%
-0.47%
0.00%
0.00%
SunDell 37,200
0.00%
-1.49%
0.00%
+3.53%
-5.19%
NUTEX 20.45
+0.25%
Forrás
RND Solutions
# tudatos-vasarlas

Vesszük a hazait, leginkább a mézet

A magas minőségük miatt nagyobb a bizalom a helyben termelt áruk iránt.
2021.07.21 Olvasási idő:

Tovább erősítik a tudatos vásárlói magatartást

Újabb termékkörökre terjesztette ki a származási ország egyértelmű jelölését az Agrárminisztérium.
2020.07.01 Olvasási idő:

Elolvassuk a címkéket, de fogalmunk sincs, hogy mit eszünk

A vásárlók négyötöde elolvassa az élelmiszercímkéket, de sokan nem tudják megfelelően értelmezni a csomagoláson található tápérték-információkat.
2017.08.31 Olvasási idő:

Reggeli a szomszédból, kevesebb étel a kukában

2017.06.08 Olvasási idő:

A fairtrade banánban kevesebb a vegyszer

A Tudatos Vásárlók Egyesülete utánajárt, hogy marad-e valami a vegyszerekből a fogyasztóknak szánt gyümölcs húsában.
2017.05.12 Olvasási idő:

Kezdünk rákapni a bojkott ízére

A Tudatos Vásárlók Egyesületének közreműködésével megjelent friss jelentés szerint 129 milliárd forint volt a bojkottok értéke az elmúlt 12 hónapban.
2017.05.04 Olvasási idő:

Majd negyvenezer forintot költünk karácsonyi ajándékra

Idén átlagosan 33800 forintot tervezünk karácsonyi ajándékokra költeni - derül ki az Árukereső.hu, 2000 fő megkérdezésével készített felméréséből. A magyar internetezők 79 százaléka a világhálón tájékozódik, mielőtt megvenné a karácsonyfa alá valót. A nézelődés mellett már sokan választják az „online bevásárlóközpontokat” is: a válaszadók 65 százaléka tervezi, hogy az interneten is fog vásárolni meglepetést. Leginkább ruhát, gyerekjátékot és kozmetikumot szeretünk adni.
2010.11.19 Olvasási idő:

Milyen lenne egy tudatos vásárló? Ismerjük meg fogyasztói jogainkat

2008 első felében a vásárlói tudatosságunk tekintetében előrelépés tapasztalható, de továbbra sem vagyunk tisztában fogyasztói jogainkkal. A jelenleg 4,95-ös átlagot mutató TVI szerint ugyan nőtt a tudatos vásárlók aránya, de fogyasztói preferenciáink változtak az elmúlt fél év során. Továbbra sem erősségünk a környezettudatos gondolkodás, de meglepő módon már az ár mérlegelése sem elsődleges szempont - derül ki a Kirakat.hu és a Szonda Ipsos legújabb Tudatos Vásárlói Indexéből.
2008.09.01 Olvasási idő: