A Legjobb multichannel értékesítés kategóriában a szervezők olyan kereskedők nevezését várták, akik többcsatornás értékesítési stratégiát követnek, azaz fizikai bolt mellett webshopot is működtetnek. A pályázatok elbírálásában fontos szerepet kap a stratégiai gondolkodás, vagyis az, hogy miként egészíti ki egymást a két értékesítési modell.
A Legjobb ügyfélélmény idén is az az egyik legnépszerűbb kategória volt, itt olyan kereskedők szálltak versenybe, akik az értékesítést élménnyé próbálják varázsolni ügyfeleik számára
Idén a zsűri a Legjobb társadalmi felelősségvállalási programokért is díjat adott.
A negyedik kategóriában pedig a Legjobb kereskedői promóciók versengtek egymással,
Azok a kereskedők, akik a meghirdetett kategóriák egyikében neveztek, automatikusan jelölést kaptak Az Év Kereskedője fődíjra is.
A zsűri értékelési szempontjai közül az eredetiség és a hatékonyság mellett a következetes és koherens kivitelezés, a kreatív kommunikáció, valamint az adott megoldásban rejlő fejlesztési, bővítési lehetőségek voltak fókuszban. A fődíjat az egyéb kategóriában nem nyertes vállalkozások is megkaphatták, így kerülhetett ki végső győztesként a Spar is.
A Mastercardnál úgy látjuk, hogy a magyar kereskedők igyekeznek minél jobban megfelelni a növekvő fogyasztói elvárásnak és mi igyekszünk megoldásainkkal támogatni őket ebben
– mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.
Az idei év legjobbjait ezúttal is a Business Days 2018 konferencián hirdették ki, a kategóriák győztesei egy éven használhatják majd az „Az Év Kereskedője 2018” emblémát és megnevezést.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.