Kiskereskedelem

Tarolt a Libri-Bookline

A tavalyi harmadik helyezés után, idén az élen végzett a Spar Magyarország a Mastercard által szervezett Az év kereskedője versenyben, megosztva a dobogó legfelső fokát a Libri-Bookline Zrt-vel. Idén harmadik alkalommal rendezték meg a versenyt, ahol négy különböző kategóriában indulhattak a jelentkezők.

A Legjobb multichannel értékesítés kategóriában a szervezők olyan kereskedők nevezését várták, akik többcsatornás értékesítési stratégiát követnek, azaz fizikai bolt mellett webshopot is működtetnek. A pályázatok elbírálásában fontos szerepet kap a stratégiai gondolkodás, vagyis az, hogy miként egészíti ki egymást a két értékesítési modell.

  • A kategória győztese a Libri-Bookline Zrt. lett,
  • második helyen Lidl Magyarország végzett,
  • míg a harmadik helyért járó elismerést az alinda.hu oldalt üzemeltető Hoppline Kft. kapta.
  • A Legjobb ügyfélélmény idén is az az egyik legnépszerűbb kategória volt, itt olyan kereskedők szálltak versenybe, akik az értékesítést élménnyé próbálják varázsolni ügyfeleik számára

  • A kategória győztese itt is a Libri-Bookline lett,
  • megelőzve falatozz.hu-z (Diston-Line Kft.),
  • illetve a MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt.-t.
  • Idén a zsűri a Legjobb társadalmi felelősségvállalási programokért is díjat adott.

  • Itt a DM – Drogerie Markt Együtt egymásért elnevezésű kezdeményezése végzett az első helyen,
  • megelőzve a Campona játszóházat (Luduspark Kft.),
  • illetve a Book24-et.
  • Fotó: Libri-Bookline

    A negyedik kategóriában pedig a Legjobb kereskedői promóciók versengtek egymással,

  • itt a MOL került ki győztesen Pörgesd fel kerek tízesre játékával,
  • a második a Ma Este Színház,
  • harmadik pedig a Budapest Park (Kultúrpark Kft.) lett.
  • Azok a kereskedők, akik a meghirdetett kategóriák egyikében neveztek, automatikusan jelölést kaptak Az Év Kereskedője fődíjra is.

    A zsűri abszolút első helyezését megosztva a Libri-Bookline és a Spar kapta, mellettük a Budapest Park került a dobogóra.

    A zsűri értékelési szempontjai közül az eredetiség és a hatékonyság mellett a következetes és koherens kivitelezés, a kreatív kommunikáció, valamint az adott megoldásban rejlő fejlesztési, bővítési lehetőségek voltak fókuszban. A fődíjat az egyéb kategóriában nem nyertes vállalkozások is megkaphatták, így kerülhetett ki végső győztesként a Spar is.

    A Mastercardnál úgy látjuk, hogy a magyar kereskedők igyekeznek minél jobban megfelelni a növekvő fogyasztói elvárásnak és mi igyekszünk megoldásainkkal támogatni őket ebben

    – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.

    Az idei év legjobbjait ezúttal is a Business Days 2018 konferencián hirdették ki, a kategóriák győztesei egy éven használhatják majd az „Az Év Kereskedője 2018” emblémát és megnevezést.

    Az év kereskedője Libir-Bookline Spar
    Kapcsolódó cikkek