BUX 41,779.48
+0.74%
BUMIX 3,950.99
+1.32%
CETOP20 1,976.81
+0.33%
OTP 9,904
-3.75%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
+1.14%
-0.61%
ZWACK 17,050
0.00%
0.00%
ANY 1,620
+1.25%
RABA 1,180
+2.16%
-4.29%
-0.24%
+6.16%
-0.92%
OPUS 188.8
+2.61%
+11.11%
-0.74%
0.00%
+2.74%
OTT1 149.2
0.00%
+3.54%
MOL 2,700
-0.59%
0.00%
ALTEO 2,390
+1.70%
-9.09%
+0.40%
EHEP 1,590
+4.95%
0.00%
+0.64%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-1.20%
0.00%
0.00%
SunDell 41,600
0.00%
-0.47%
0.00%
+1.48%
+5.71%
+4.38%
+2.48%
GOPD 12,700
0.00%
OXOTH 3,740
0.00%
+4.09%
NAP 1,190
+1.54%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Kiskereskedelem

Tarolt a Libri-Bookline

A tavalyi harmadik helyezés után, idén az élen végzett a Spar Magyarország a Mastercard által szervezett Az év kereskedője versenyben, megosztva a dobogó legfelső fokát a Libri-Bookline Zrt-vel. Idén harmadik alkalommal rendezték meg a versenyt, ahol négy különböző kategóriában indulhattak a jelentkezők.

A Legjobb multichannel értékesítés kategóriában a szervezők olyan kereskedők nevezését várták, akik többcsatornás értékesítési stratégiát követnek, azaz fizikai bolt mellett webshopot is működtetnek. A pályázatok elbírálásában fontos szerepet kap a stratégiai gondolkodás, vagyis az, hogy miként egészíti ki egymást a két értékesítési modell.

  • A kategória győztese a Libri-Bookline Zrt. lett,
  • második helyen Lidl Magyarország végzett,
  • míg a harmadik helyért járó elismerést az alinda.hu oldalt üzemeltető Hoppline Kft. kapta.
  • A Legjobb ügyfélélmény idén is az az egyik legnépszerűbb kategória volt, itt olyan kereskedők szálltak versenybe, akik az értékesítést élménnyé próbálják varázsolni ügyfeleik számára

  • A kategória győztese itt is a Libri-Bookline lett,
  • megelőzve falatozz.hu-z (Diston-Line Kft.),
  • illetve a MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt.-t.
  • Idén a zsűri a Legjobb társadalmi felelősségvállalási programokért is díjat adott.

  • Itt a DM – Drogerie Markt Együtt egymásért elnevezésű kezdeményezése végzett az első helyen,
  • megelőzve a Campona játszóházat (Luduspark Kft.),
  • illetve a Book24-et.
  • Fotó: Libri-Bookline

    A negyedik kategóriában pedig a Legjobb kereskedői promóciók versengtek egymással,

  • itt a MOL került ki győztesen Pörgesd fel kerek tízesre játékával,
  • a második a Ma Este Színház,
  • harmadik pedig a Budapest Park (Kultúrpark Kft.) lett.
  • Azok a kereskedők, akik a meghirdetett kategóriák egyikében neveztek, automatikusan jelölést kaptak Az Év Kereskedője fődíjra is.

    A zsűri abszolút első helyezését megosztva a Libri-Bookline és a Spar kapta, mellettük a Budapest Park került a dobogóra.

    A zsűri értékelési szempontjai közül az eredetiség és a hatékonyság mellett a következetes és koherens kivitelezés, a kreatív kommunikáció, valamint az adott megoldásban rejlő fejlesztési, bővítési lehetőségek voltak fókuszban. A fődíjat az egyéb kategóriában nem nyertes vállalkozások is megkaphatták, így kerülhetett ki végső győztesként a Spar is.

    A Mastercardnál úgy látjuk, hogy a magyar kereskedők igyekeznek minél jobban megfelelni a növekvő fogyasztói elvárásnak és mi igyekszünk megoldásainkkal támogatni őket ebben

    – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.

    Az idei év legjobbjait ezúttal is a Business Days 2018 konferencián hirdették ki, a kategóriák győztesei egy éven használhatják majd az „Az Év Kereskedője 2018” emblémát és megnevezést.

    Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
    Kapcsolódó cikkek