A dezodorok, a parfümök, a fogfehérítők, az arcmaszkok, a körömlakkok és a naptejek értékesítése rohamosan emelkedik.
V. N.
2021.05.26, 17:25
Megosztom a cikket
Az amerikaiak már készülnek a nyárra. Az elmúlt évben a tengerentúlon is az volt a jellemző, hogy a pandémia miatt az emberek igyekeztek betárazni az alapélelmiszerekből, a tisztítószerekből és a háztartási kellékekből. A liszt és a toalettpapír iránti, eddig töretlen keresletet kezdik felváltani a kozmetikumok és a fürdőruhák – írja a The Wall Street Journal.
A korlátozások enyhítésével egyre többen térnek vissza napi rutinjukhoz, a munkahelyükre, illetve a szabadidős programokhoz. Sokan nem sminkeltek a karantén alatt, vagy ritkábban borotválkoztak, de a közösségben már szeretnének jól kinézni.
Egyesekben az a gondolat is megfogalmazódott, hogy még jobb formájukat akarják hozni, mint amilyen a korábbi volt, ezért több pénz költenek szépségápolásra. Mások befektetésként gondolnak a megjelenésükre.
Fotó: Shutterstock
A dezodorok, a parfümök, a fogfehérítők, az arcmaszkok, a körömlakkok és a naptejek értékesítése rohamosan emelkedik
– állítják a gyártók, valamint a kis- és nagykereskedők.
Érdekes fejlemény, hogy a home office után megduplázódott az ébresztőórák eladása. Az utazás is már többeknél kilátásban van. A poggyászértékesítés 400 százalékkal növekedett. A ruházati cikkek értékesítése 60 százalékkal nőtt az idei első negyedév során az előző év azonos időszakához képest. Az elegáns ruhák, a kosztümök és a szmokingok mellett az aktív pihenéshez szükséges sportfelszereléseket és a fürdőruhákat is sokan keresik.
Elemzők szerint a nyári fellendülés még nagyobb löketet adhat a szépségiparnak, mint amikor tavaly tavasszal kipakolták a kézfertőtlenítőket a polcokról.
Ne maradjon le a Világgazdaság híreiről, olvassa őket mindennap!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.