Az Amazon elhozza a Temu eddigi legnagyobb kihívóját Európába: az egyesült királyságbeli vásárlók lesznek az elsők, akik hozzáférhetnek az olcsó kínai árukat kínáló Haul platformhoz – írja a RetailDetail EU.
A cikk szerint
a Haul az Amazon válasza az olyan platformok növekvő piaci részesedésére, mint a Temu és a Shein, amelyek gyorsan teret hódítottak az olcsó termékekkel és a folyamatos akciókkal.
A Haul széles választékot kínál a divat- vagy otthoni kiegészítők területén, a legtöbb termék ára tíz dollárnál kevesebb: ez azért lehetséges, mert a termékeket közvetlenül Kínából szállítják.
Az új szolgáltatás jelenleg próbaverzióként érhető el egy kiválasztott ügyfélkör számára az Egyesült Királyságban. A teljes bevezetés várhatóan néhány héten belül megkezdődik.
Az Amazon tavaly november óta teszteli a koncepciót az Egyesült Államokban, és a 2025-ös globális növekedési stratégiájának központi elemének tekinti az oldalt. Bár az Amazon még nem tett közzé konkrét dátumokat, különböző médiajelentések szerint a Haul az év végére Európa többi részén is elindulhat.
Korábban a Világgazdaság megírta, hogy
a veszélyes termékek továbbra is elárasztják az online piactereket,
miközben a fogyasztók gyakran nincsenek tudatában a kockázatoknak.
Egy friss tanulmány nyolc különböző energiatakarékos plugot vizsgált meg, melyeket olyan népszerű webáruházakban találtak, mint az Amazon, az eBay, az AliExpress, a Shein és a Temu.
Az online platformokra csupán általános kötelezettségek vonatkoznak, például a panaszkezelési rendszerek működtetése és a veszélyes termékek eltávolítása bejelentés után. Azonban előzetes termékbiztonsági ellenőrzésre nincsenek kötelezve.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.