Közélet

Új arculat, rendhagyó kampány

Óriáskampánya keretében kívánja megismertetni az emberekkel új arculatát a Vivendi, amely három cégbe osztja három üzletágát. A koncentrált, két hónapig tartó, félmilliárdos büdzséjű kampányban több váratlan megoldást vonultatnak fel. A nyitónapon például "megvették" a Népszabadságot.

Magyarországon még soha nem fordult elő, hogy valamely hirdető egy egész orgánumot sajátítson ki magának. A Vivendi új arculatkampányában a másfél héttel ezelőtti nyitónapon kizárólag a francia tulajdonú cég hirdetései jelentek meg a legnagyobb példányszámú napilapban. Ennek ára viszonylag szolid, információnk szerint 20 millió forint volt.



A Vivendi Telecom Hungary V-com, V-fon és V-net néven külön cégekbe vitte be üzleti kommunikációs, távközlési és internetszolgáltatását. A pár éve még közműszolgáltató francia cég néhány hónapja fuzionált a Seagrammel és a Canal+ tv-csatornával, a világ egyik legnagyobb médiabirodalmát létrehozva. A magyarországi szolgáltatások széles körű megismertetésére az év végéig imázsépítő kampányt folytat, úgy tudjuk, 500 milliós összköltséggel.



A rendhagyó megoldások körében e napokban kerülnek az utcákra azok a lumináló óriásplakátok, amelyekben vékony elektromos matricák világítják meg a felületet. Decemberben lesznek láthatók a szintén nem hagyományos citylight poszterek, amelyek mindkét oldalára kerül ábra, de a hátsó csak az éjszakai háttérvilágításban tűnik elő. A nyitónapon a Sláger Rádióban V-nap ment egész napos megjelenést nyújtva a Vivendinek. Úgy tudjuk, hogy várható még formabontó televíziós kampány is.



Az új arculat megismertetésére száznál több megjelenést terveznek a nyomtatott sajtóban, két célcsoportra koncentrálva: az egész lakosságra és az információtechnológiával foglalkozó üzletemberekre és döntéshozókra. Ennek megfelelően a szaklapok mellett a legkülönfélébb orgánumokban láthatók a cég reklámjai. A számítástechnika iránt érdeklődők már megtapasztalhatták a Vivendi jelenlétét: 25 site-on a nyitónapig visszaszámláló jelent meg minden alkalommal, amikor ezeket az oldalakat a felhasználó letöltötte.


Egész újságot "vett meg" a Vivendi Óriáskampánya keretében kívánja megismertetni az emberekkel új arculatát a Vivendi, amely három cégbe osztja három üzletágát. A koncentrált, két hónapig tartó, félmilliárdos büdzséjű kampányban több váratlan megoldást vonultatnak fel. A nyitónapon például "megvették" a Népszabadságot. MUNKATÁRSUNKTÓL-->

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek