Zuglóban, egy 70 négyzetméteres pincehelyiségben kezdték el a munkát tavasszal, ám karácsonykor már sorszámot kellett osztani az utcán kígyózó sornak. Mi volt a titkuk? Számított a sportolói múlt, hiszen ezen a területen is küzdeni kellett, de a korábbi „ügynökösködés” is sokat nyomot a latban, hiszen ennek köszönhették, hogy több játékgyártó a készlet zömét meghitelezte számukra. „A Gulliver alakulásakor meglévő 300 ezer forintos tőkénk ugyanis akkor sem számított komoly összegnek” – jegyezte meg. Olyan kínálatot igyekeztek teremteni, amely egyik konkurenciájuknak sem volt, és sokat számított a vevőcentrikusság is, a gyors kiszállításuk, az egyedi igények beszerzése, amelyhez a vevők többsége nem is volt hozzászokva” – sorolja egyedi jellemzőiket. A Triálnál „leragadt” konkurenciát gyorsan maguk mögött hagyták: már a második évben megjelentek a játékipar fővárosában, Hongkongban, s behozták a legújabb termékeket. A korán elkezdett import meghozta gyümölcsét, az első években ugyanis szinte mindegy volt, mi került a konténerekbe, ha Nyugatról származott, azonnal elkapkodták. Három év múlva már 2500 négyzetméteres nagykereskedést építettek fel a Szőnyi úton, ez szintén ritkaságszámba ment a hazai piacon.