BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Közepesen jó rajt Fábry Sándortól


Az év ötödik hetében a teljes lakosságnál a TV2 volt a legnépszerűbb hazai tévécsatorna, 17 százalékos átlaggal, ettől 0,4 százalékponttal maradt el az RTL Klub. Az m1-nél 9 százalékot mért az AGB Nielsen. Hír- és magazinműsorokat néztek sokat a múlt héten (Napló, Híradó, Tények), de bemutatkozott Fábry Sándor MTV-s show-ja is: csak 20. lett a listán, de a köztévé átlagát majdnem megduplázta műsorsávjában.

Az eurovíziós selejtező is szépen hozott az m1-nek, átlagban 968 ezren követték. A Sas-kabaré délutáni ismétlése még mindig program 800 ezer tévézőnek.

A kereskedelmi célcsoportban már az RTL volt izmosabb, egy százalékpontot vert legnagyobb riválisára, a TV2-re. A középmezőnyben nagy a tolongás, ezúttal az 5,5 százalékos Viasat3 megelőzte a Coolt, az m1-et és a Film+ csatornát.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.