BUX 52,349.65
-1.45%
BUMIX 4,308.05
-0.83%
CETOP20 2,491.96
-0.32%
OTP 17,690
-1.61%
KPACK 8,300
-2.35%
0.00%
-3.53%
-0.51%
-0.91%
ZWACK 16,500
0.00%
0.00%
ANY 1,550
0.00%
RABA 1,370
+0.74%
0.00%
-0.35%
0.00%
0.00%
+0.91%
-0.72%
-3.22%
-0.98%
-2.97%
OTT1 149.2
0.00%
0.00%
MOL 2,652
-0.30%
-0.66%
ALTEO 2,320
+0.43%
0.00%
-0.40%
EHEP 1,645
-2.66%
-1.25%
-3.11%
MKB 1,972
0.00%
-0.55%
+0.12%
-11.50%
0.00%
SunDell 39,600
0.00%
0.00%
+2.91%
+0.62%
+1.64%
-1.76%
NUTEX 15.46
-1.78%
GOPD 12,800
-0.78%
OXOTH 4,572
-0.82%
-3.57%
NAP 1,780
-1.49%
0.00%
-1.34%
Forrás
RND Solutions
Logisztika

Akadozik a Simple Pay a GreenGónál

Több ügyfelét is felfüggesztette a carsharing cég, mert nem tudták kifizetni az autók használatát. A probléma a fizetési szolgáltatónál van, és csak keveseket érint.

A hét közepe óta akadozik a Simple Pay, ami hatással van a GreenGo közösségi autómegosztó vállalat szolgáltatására, hiszen a felhasználók egy része napok óta nem tudja kiegyenlíteni a bérlés díját. Az elektromos VW Up modellekkel működő cégnél többek hozzáférését is felfüggesztették az autók használatához arra hivatkozva, hogy kifizetetlen számlákat halmoztak fel. A tiltás addig él, amíg a tartozásukat nem egyenlítik ki.

Csakhogy a Világgazdaság információja szerint

nem az ügyfeleknek róható fel, hogy legalább két számlájuk – az első után a GreenGo felszólítást küld, a második után viszont már életbe lépteti a szankciót – rendezetlen maradt, hanem a cég fizetési szolgáltatója, a Simple Pay rendszerénél tapasztalható fennakadás.

Ennek következtében sem a felhasználó nem tudja átutalni az adott összeget, sem pedig az autómegosztó nem tudja levonni az ügyfél számlájáról az aktuális szolgáltatás díját.

Fotó: VG / Vémi Zoltán

A GreenGo tud erről, és kapcsolatban is áll a Simple Pay illetékeseivel a hiba mielőbbi elhárítása érdekében. Egy ideig úgy tűnt, hogy a fizetési szolgáltató orvosolta a problémát, de ismét jelentkezett a rendellenség. Annak ellenére, hogy a helyzet nem a fogyasztók miatt állt elő, a GreenGo mégis elveszi az érintettektől a jogosultságukat. Ezt azzal magyarázták, hogy

a felfüggesztés automatikusan történik, amelyet nem tudnak befolyásolni.

„Természetesen számunkra kellemetlen a pénzügyi szolgáltató általi hiba. Türelmedet kérjük, amíg a Simple Pay nálad is elhárítja a problémát. Igyekezni fogunk még a hétvége előtt visszajelezni neked, remélhetőleg a megoldással” – írták az egyik pórul járt felhasználójuknak.

A GreenGo értesült a problémáról, a lehető legrövidebb időn belül felvette a kapcsolatot a Simple Pay-jel, folyamatosan kapcsolatot tartják a kapcsolatot a fizetési szolgáltató illetékeseivel, akik dolgoznak a hiba mielőbbi elhárításán – tájékoztatta portálunkat cikkünk megjelenését követően a GreenGo.

Mint írják, a Simple Paytől kapott információk alapján nem tudják beazonosítani, hogy a fizetés sikertelenségét rendszerhiba okozza vagy esetleg az ügyfél számláján nincs elegendő összeg a szolgáltatás kiegyenlítéséhez és ezért automatikusan felfüggeszti a további hozzáférést.

Egészen kicsi a számossága ezeknek az eseteknek, kevesebb mint 10 felhasználóról tudnak, akik érintettek az ügyben.

Az esetek 90 százaléka már megoldódott, a még függőben lévő ügyeknél pedig a probléma megszűnése azt követően várható, amint a Simple Pay kijavítja a rendszerükben fennálló hibát. Mindössze egy esetben fordult olyan elő, hogy több napot vett igénybe az egyeztetés – tette hozzá a cég.

 

Kapcsolódó cikkek