A Hyundai pick-upja 2020-ban érkezik
Önhordó karosszériával valósítja meg
a Hyundai a várhatóan Santa Cruz néven piacra kerülő pick-upját. Ezzel
a modellel kifejezetten a harminc évnél fiatalabb észak-amerikai vásárlókat akarják megnyerni. Az alapmotor 2,4 literes négyhengeres lesz 185 lóerővel, felár ellenében a 201 lóerős
1,6-es turbót adják majd, alapárnak pedig 19 ezer dollár alatti összeget céloztak meg. | AM
A Dyson Digital Motor néven kezd autógyártásba
A feltaláló James Dyson már 2015
óta dolgozik az újfajta villanymotorokkal szerelt elektromos autóján, amelyet 2019-ben akarnak piacra dobni.
E célból levédték a Digital Motor márkanevet, amelyen a kevesebb mint
10 ezer példányban készülő autót akarják forgalmazni. Ez az autó
csak a kezdet lesz, a cég ezzel kíván nevet szerezni magának. A tervek
szerint utána két megfizethető elektromos autóval is piacra lép a Dyson cég. | AM
Sok a kérdés a Ducati jövőjével kapcsolatban
A Volkswagen konszern nem igazán tudja, mit kezdjen a tulajdonában lévő Ducati motorkerékpár-márkával.
Még a dízelbotrány előtt megpróbálták eladni a céget, de aztán ezt elvetették, most pedig megpróbálnak stratégiai partnert találni a cégnek.
A Volkswagen-konszern nem tudja
a meglévő felépítésébe integrálni a motorkerékpár-gyártót, ezért akarják kiszervezni. | AM
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.