BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Kétféle zöld rendszámos Honda CR-V is jön

Európában lemond a dízelmotorról a Honda a CR-V szabadidő-autónál, a piaci bevezetéskor csak 1,5 literes turbómotorral árulják. Indiában és Thaiföldön SCR-katalizátor nélkül kínálják majd az 1,6-es i-DTEC-et. Második körben, a jövő év elején érkezik a kereskedésekbe a hibrid változat, amelynél a csomagtérpadló alatti akkumulátor miatt csak ötszemélyes lehet az utastér. Ezt a technikát, de a nagyobb kapacitású akkumulátort használja majd a hálózatról tölthető változat, amelyre azonban legalább 2020-ig kell várnunk. Ennél hamarabb, egészen pontosan a 2019-es Genfi Autószalonon mutatják be a Honda CR-V akkumulátoros-elektromos változatának tanulmányát, amelyet szintén meg lehet majd vásárolni. Ezzel kapcsolatban annyit mondanak, hogy a hatótávolság miatt elsősorban városi használatra lehet alkalmas, míg a plug-in hibriddel nem kell ilyen kompromisszumot kötni, azzal hosszabb távra is nyugodtan el lehet indulni.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.