Európában lemond a dízelmotorról a Honda a CR-V szabadidő-autónál, a piaci bevezetéskor csak 1,5 literes turbómotorral árulják. Indiában és Thaiföldön SCR-katalizátor nélkül kínálják majd az 1,6-es i-DTEC-et. Második körben, a jövő év elején érkezik a kereskedésekbe a hibrid változat, amelynél a csomagtérpadló alatti akkumulátor miatt csak ötszemélyes lehet az utastér. Ezt a technikát, de a nagyobb kapacitású akkumulátort használja majd a hálózatról tölthető változat, amelyre azonban legalább 2020-ig kell várnunk. Ennél hamarabb, egészen pontosan a 2019-es Genfi Autószalonon mutatják be a Honda CR-V akkumulátoros-elektromos változatának tanulmányát, amelyet szintén meg lehet majd vásárolni. Ezzel kapcsolatban annyit mondanak, hogy a hatótávolság miatt elsősorban városi használatra lehet alkalmas, míg a plug-in hibriddel nem kell ilyen kompromisszumot kötni, azzal hosszabb távra is nyugodtan el lehet indulni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.