Az Európai Parlament képviselői tegnap megszavazták az audiovizuális médiaszolgáltatásokra vonatkozó új szabályozást, amely fokozottabban védi a gyermekeket, mennyiségi korlátot szab a reklámoknak, és 30 százalékos európai tartalmat ír elő a videókínálatban. Az új jogszabály nemcsak a tévécsatornákra, hanem a lekérhető filmeket kínáló szolgáltatókra és a videómegosztókra is érvényes, a többi között a Netflixre, a YouTube-ra és a Facebookra – írja a Bloomberg. Több cég már most is törekszik arra, hogy helyi tartalmakkal lássa el az európai közönséget. A Netflix kínálatában például szép számmal szerepelnek európai gyártású filmek és sorozatok. A jogszabály életbelépéséhez még az uniós szakminisztereket tömörítő tanács jóváhagyása is szükséges.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.