Média- és hitelkártya-szolgáltatások bevezetését jelentette be az Apple azzal a nem titkolt céllal, hogy az iPhone-ok iránti globális keresletcsökkenést a bevételi oldalon ellensúlyozni tudja, és hogy betörjön a streampiacra, egyben erősítse jelenlétét az online játékok hódolói körében. Az Apple Card hitelkártya csak Amerikában lesz hozzáférhető, a segítségével minimális költséggel, éves díj és késedelmi büntetőkamat felszámolása nélkül vásárolhatnak az ügyfelek, leginkább az Apple kínálatából. Ezzel fizethetik ki például azt a havi 9,99 dollárt, amelyet csaknem 300 újság és magazin digitális változatának böngészéséért kér az Apple a News+ szolgáltatás keretében – szintén csak Észak-Amerikában. De fizethetnek majd Apple Carddal az Arcade néven futó új játékgyűjtő alkalmazás használatáért is. Ennek a választéka már indulásakor is meghaladja a százat.
A valódi nagy pénzt azonban az ősszel beinduló streamszolgáltatásuktól remélik, amely nem csupán az Apple eszközein, de például
a Samsung okostévéin is hozzáférhető lesz.
Maga az Apple TV májusban újul meg, gyűjtőapplikációként rajta keresztül nézni lehet például az Amazon, a Hulu és az HBO filmcsatornáit, az ígéretek szerint hirdetésmentesen, mi több, a letöltött tartalmakat később offline is meg lehet tekinteni. No nem Magyarországon, a kínálat zöme ugyanis nem nekünk szól. Nagyobb dobásnak ígérkezik az Apple TV+ nevű streamszolgáltatás, amellyel világmegváltó tervei vannak a cégnek. A Netflix és a szintén az idén elinduló Disney+ babérjaira törnek, és saját tartalomnak sem lesznek híján, hiszen exkluzív sorozatok és játékfilmek forgatására adtak le rendelést. Az Apple tőzsdei árfolyamának 1 százalékos emelkedése mindenesetre azt jelzi, hogy a piac óvatos optimizmussal várja a további részleteket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.