A szennyezett levegőjű városaival Kína elsőként állt teljes mellszélességgel az akkumulátoros-elektromos autók mögé: állami támogatással, adókedvezményekkel támogatták az ilyen autók terjedését. Ennek most vége, ugyanis jövőre megszűnnek a kedvezmények, mert a látszólag végtelen mennyiségű rendelkezésre álló pénz ellenére sem tudták a töltő-infrastruktúra kiépítését megoldani, a szénerőművek károsanyag-kibocsátása nőtt. Az új energiás autók nem nyerték el az ügyfelek tetszését, az áprilisában eladott 1,98 millió új autó közül csak 97 ezer volt ilyen. A támogatások kivezetése a szektor bezuhanásához vezethet, ami különösen a villanyautó-offenzívával készülő európai gyártóknak okozhat fejfájást. Kína a jövőt a hidrogén-tüzelőanyagcellában látja. Az ügyfeleket érintő állami ösztönzők még kidolgozás alatt vannak, az azonban már ismert, hogy a következő évtizedben húsz hidrogénkút-folyosót építenek ki az iparosodott nyugati részen. Ez a technológia ma még nagyon drága a kisszámú sorozatnagyság miatt, de Kína a hatalmas méretével változtathat ezen, a kitűzött cél, hogy 2030-ra már egymillió tüzelőanyag-cellás autó legyen az utakon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.