Talajvesztett generációnak nevezi a Deloitte Millennial Survey kutatása a mai fiatalokat. A globális gazdasági növekedés és a technológiai innovációk ellenére az 1983 és 1999 között születetteket magában foglaló Y és Z generáció úgy érzi, hogy baj van: a válaszadók mindössze 26 százaléka számít hazájában a gazdasági teljesítmény javulására. Ezzel párhuzamosan borúsabbnak látják az üzleti élet társadalomra gyakorolt hatását is: a tavalyi 61 százalékkal szemben, ma már csak 51 százalékuk véli a helyzetet kedvezőnek. E korosztálynál a hagyományos felnőttkori sikermércék – mint a gyerekvállalás, ingatlanvásárlás – egyáltalán nincsenek a prioritások között. Ehelyett 57 százalékuk inkább bejárná a világot, 46 százalékuk pedig a közösségét segítené.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.