A tervek szerint idén 78 kilométer hosszúságban adnak át autópályát és gyorsforgalmi utat Szlovákiában. Ebből a leghosszabb útszakasz az 59,1 kilométeres pozsonyi körgyűrű, amelyek leginkább problematikus része a hatodik pozsonyi Duna-híd megépítése – közölte Juan José Bregel, a D4R7 társaság vezérigazgatója. Napjainkban a D4-es autópálya a rácsatlakozó R7-es gyorsforgalmi úttal a legnagyobb infrastrukturális beruházásnak számít Európában. A tavaszig megvalósuló R7-es megkönnyíti a Dunaszerdahely és Somorja irányából a fővárosba ingázó sofőrök életét – tény, hogy a teljes R7-es befejezése még várat magára. A második legnagyobb, idén elkészülő útszakasz a Pozsonyt Kassával összekötő D1-es autópálya Zsolna megyeszékhelyet elkerülő Hricovské Podhradie – Lietavská Lúcka 11,3 kilométeres sztrádaszelvénye, amelyet 2014-ben kezdtek építeni, és eredetileg 2019 második felében kellett volna átadni. Az év végéig elkészülő szakasz a Lengyelországba vezető út mentén fekvő Cadcán áthaladó D3-as autópálya 5,67 kilométernyi része.
Szlovákiában 2019-ben több mint 150 kilométeres szakaszon folyt építkezés az autópályákon és a gyorsforgalmi utakon, ebből tavaly decemberben csupán a D1-es sztráda részét képező és Kassát tehermentesítő, 14 kilométer hosszú Budimír–Bidovce szelvényt adták át. Szlovákia teljes autópálya-hálózatának hossza 484 kilométer volt 2019-ben, a gyorsforgalmi utak pedig 282 kilométert tettek ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.