Lővei Gergely | Idestova húsz éve uralkodik a luxus-szabadidőautó kategóriájának csúcsán a Cadillac Escalade, és a mostani modellváltáskor is mindent bevetett a General Motors, hogy ez a jövőben is így maradjon. A padlólemez- és karosszériatárs testvérmodellek (a Chevrolet Tahoe és Suburban, valamint a GMC Yukon) közül még nagyobb hűtőrácsával, teljesen digitális belsejével és részben önvezető technológiájával tűnik ki az újdonság. Itt lép az autók piacára az 1947-ben Ausztriában alapított, kaliforniai székhelyű AKG hifigyártó: az alaprendszerük 19 hangszórót és egy mélyhangkiemelőt tartalmaz, a feláras 36 hangszóróját három erősítő hajtja. Az utóbbihoz jár az elöl és hátul ülők hangját rögzítő és az utastér többi részébe lejátszó beszélgetéssegítő funkció, a navigáció pedig arról az oldalról mondja a haladási irányt, amerre fordulnunk kell. Alapmotorként a 6,2 literes, 426 lóerős V8-assal szerelik fel, később pedig a 3,0 literes, soros hathengeres turbódízel is elérhető lesz – a váltó minden esetben tízfokozatú automatikus, és összkerékhajtás is van a fedélzeten.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.