L. G. | Alig négy évet volt piacon a Genesis G80-as, mert a Hyundai alól kiszervezett prémiummárkának gyorsan kellett önállósodnia. Amíg az eddigi autó még az anyacég iránymutatásával készült, az új modellt már saját arculat alapján építették.
A legszembetűnőbb a hatalmas méretű, ötszögletű hűtőrács, de a vízszintesen osztott első-hátsó lámpák és az ezek menetfényével párhuzamosan világító, az első sárvédőkben elhelyezett oldalsó irányjelzők is egyedi megoldásnak számítanak. Az A oszlop vastagságának minimalizálásával javították a kilátást, a műszerfal meghatározó része a középre beépített 14,5 colos képátlójú kijelző, a kormány mögött 12,3 colos képátlójú, 3D-s megjelenítésre képes darabot találunk. A szellőzés kapott egy külön konzolt, van egy forgókapcsoló az automatikus váltóhoz, a központi kezelőszerven írni is lehet, és természetesen van hangvezérlés is. A vezetőülésben hét légpárna található, amelyek segítségével automatikusan korrigálja a vezető testhelyzetét az elektronika, és masszázsfunkciót is tud.
A benzinmotorokhoz aktív zajkioltást is adnak. Teljesen új padlólemezre építik fel a G80-as második generációját, a hossz 4995, a szélesség 1925, a magasság 1465, a tengelytávolság 3010 milliméter. A karosszéria 19 százaléka alumíniumból készül, ez is szerepet játszik abban, hogy az elődhöz képest 110 kilogrammal csökkent a saját tömeg. Az alapmotor 2,5 literes, négyhengeres turbó 304 lóerővel és 311 newtonméterrel, ezenkívül 2,2 literes turbódízel választható 210 lóerővel és 450 newtonméterrel, a csúcsmotor 3,3 literes V6-os biturbó 375 lóerős, 391 newtonméteres teljesítménnyel. A váltó minden esetben nyolcfokozatú automatikus, az összkerékhajtás választható extra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.