A koronavírus-járvány közepette minden eddiginél nagyobb érdeklődésre számítanak a szinglinapi online vásár szervezői, köztük a kezdeményezést 2009-ben felkaroló Alibaba.
A ma, azaz 11. 11-én Kínában megtartandó eseményen csak a rendelt áruk kiszállításában hárommillióan segédkeznek. Bár az Alibaba platformjai mellett a JD.com is lehetőséget nyújt a virtuális vásárlásra, az Alibaba vezet a szinglik napján az eladott termékek számát és a forgalmat tekintve. Tavaly 1,9 milliárd terméket rendeltek online, az Alibaba platformjain vásárolt áruk értéke meghaladta a 31 milliárd dollárt, és a vásárlások értéke már az első perc után elérte az egymilliárd dollárt.
Az idei eseményen több mint 350 ezer kínai és nemzetközi márka vesz részt, emellett 200 ezer autót és 800 ezer ingatlant is eladásra kínálnak. A legnépszerűbb importáruk közé tartoznak a szépségápolási termékek és az állateledel. Tavaly a kereslet a férfiaknak szánt kozmetikumra az előző évinek a harmincszorosára nőtt. Miután az elmúlt időszakban megnőtt az otthon töltött idő, a legnépszerűbb termékek várhatóan a háztartási robotgépek, a porszívók és a szerszámos készletek lesznek – írja a BBC. A tengerentúli bevásárló turistautak idei elmaradásával most a luxustermékek beszerzésére is kedvezményes lehetőség nyílik.
A kínálat ezen a téren is megduplázódik. A karantén miatt várhatóan több toalettpapírt és tisztálkodószert gyártó vállalat
– például a Vinda és az Unilever – termékei iránt is nagyobb lesz az érdeklődés, de a vitaminokra és a légtisztítókra még nagyobb kereslet mutatkozik majd. A szervezők a pandémiás helyzet okán tízezer mobil csomagtárolót vetnek be, amelyeknél érintés nélkül is át lehet majd venni a küldeményeket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.