Idén is az Amazon lett a világ legértékesebb márkája. A Kantar Millward Brown médiapiaci kutatóvállalat felmérése szerint az e-kereskedelmi társaság értéke tavaly 64 százalékkal, 683,85 milliárd dollárra nőtt, így immár harmadik éve áll a legértékesebb márkák listájának élén. A második legértékesebb márka továbbra is az Apple 612 milliárd dollárral (plusz 74 százalék). A harmadik-negyedik helyen csere történt. A Google, amelynek
a márkaértéke 42 százalékkal, 458 milliárd dollárra emelkedett, eggyel feljebb lépve a harmadik, míg a Microsoft 410,27 milliárd dollár márkaértékkel (plusz 26 százalék) egyet rontva a negyedik. Az első tíz további sorrendje: Tencent, Facebook, Alibaba, Visa, McDonald’s, MasterCard. | VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.