BUX 52,169.8
-0.34%
BUMIX 4,272.85
-0.82%
CETOP20 2,447.09
-1.80%
OTP 17,300
-2.20%
KPACK 8,500
+2.41%
0.00%
0.00%
0.00%
-4.59%
ZWACK 16,700
+1.21%
0.00%
ANY 1,555
+0.32%
RABA 1,350
-1.46%
-0.20%
-0.59%
-0.59%
-0.80%
-0.90%
-2.91%
+0.48%
-3.45%
+1.38%
OTT1 149.2
0.00%
-1.29%
MOL 2,684
+1.21%
+1.16%
ALTEO 2,270
-2.16%
+2.61%
-0.40%
EHEP 1,695
+3.04%
+1.27%
-0.60%
MKB 1,972
0.00%
-1.67%
-0.71%
0.00%
0.00%
SunDell 39,600
0.00%
+1.89%
0.00%
-4.91%
-2.07%
-1.24%
NUTEX 15.08
-2.46%
GOPD 12,000
-6.25%
OXOTH 4,574
+0.04%
-1.85%
NAP 1,160
-34.83%
0.00%
-4.76%
Forrás
RND Solutions
Nemzetközi gazdaság

Rekord pénzt hoz a Netflixnek a Nyerd meg az életed

A pénzjutalomért elkeseredetten küzdő pénztelen emberekről szól a Netflix legújabb tévésorozat-sikere, amelyről már egy hónappal a bemutatása után látszik, hogy rekord összeget hoz az amerikai streaming szolgáltatónak.

A Netflix 891,1 millió dollárra becsüli legújabb megahit produkciója, a "Nyerd meg az életed" (angolul Squid Game) című dél-koreai tévéfilm-sorozat értékét - jelentette a Bloomberg a vállalat saját belső számításaira hivatkozva. Az első 23 napban 132 millió ember nézett meg legalább két percet a sorozat kilenc részes induló szezonjából, ami meghaladja a tavaly bemutatott eddigi rekorder, "A Bridgerton család" teljesítményét.

Fotó: EyePress via AFP

A streaming módszerrel terjesztett filmek bevétele nem mérhető ugyanazzal a módszerrel, mint a mozikban vetítetteké, a majdnem kilencszáz millió dollár a cég saját számítási módszerei alapján meghatározott összeg, egy dokumentumból, amelyet a hírügynökség megszerzett. Az összeg sokszorosan meghaladja az első szezon előállításának a költségét, a 21,4 millió dollárt írta a Bloomberg.

A Netfilix becslése szerint azoknak a 89 százaléka, akik elkezdték nézni a sorozatot, legalább 75 percet látott, és a kétharmad részük - azaz mintegy 87 millióan - az első 23 napban végig is nézte a részeket.  A nézők összesen 1,4 milliárd órát töltöttek a képernyő előtt a sorozatot figyelve.

Mindez nagyon jó hír a vállalatnak, hiszen az év első felében a leglassabb ütemben gyarapodott az előfizetői tábora 2013 óta. A Netflix részvényeinek ára a sorozat kibocsátása óta mintegy hét százalékkal nőtt.

Kapcsolódó cikkek