Mike Webster, az Oracle Retail vezető alelnöke és általános igazgatója hangsúlyozta, a fogyasztók továbbra is az alapján értékelik majd a kiskereskedőket, hogy képesek-e teljesíteni kívánságlistájukat az ünnepi szezonban.
A elemzés szerint az európaiak 39 százaléka már megkezdte az ünnepi vásárlást, és a válaszadók 64 százaléka házhoz szállíttatja majd az ajándékokat.
Több mint 60 százalékuk úgy gondolja, nagyon fontos a szállítási részletes nyomon követése,
mivel így biztos lehet abban, hogy időben megérkezik a rendelt áru.
A vevők 36 százaléka szerint elsősorban a gyors szállítás határozza meg, hogy kitől rendelnek, leginkább készletről, mert 27 százalékuk már azelőtt másik eladót választ, mielőtt a kiskereskedő újra feltöltené a készleteket.
A felmérés szerint a vevői lista élén az ajándékkártyák állnak,
mivel a nők és az idősebbek 30-34 százaléka is örül ezeknek az ajándékoknak.