Új versenytársa akad a Revolutnak – tovább éleződik a mobilpiac
Digitális bankokból digitális szolgáltatók – a fintech.hu szerint nagyjából így lehet összefoglalni az átalakulást. A Revolut után a német N26 is bejelentette, hogy elindítja mobilszolgáltatását.

Az N26 2013-ban indult Berlinből, és mára Európa egyik legismertebb neobankjává nőtte ki magát, közel nyolcmillió ügyféllel.
A mobilkommunikáció integrálása a pénzügyi alkalmazásba új szintre emeli az ügyfélélményt.
Az eSIM-alapú szolgáltatás közvetlenül az appból aktiválható és egy újabb eszköz a vállalat kezében ahhoz, hogy a mindennapok digitális központjává váljon.
A Vodafone-hálózatot használja
Az összes csomag korlátlan beszélgetést, és SMS-t biztosít, az adatforgalom mértéke különbözik
10 GB adat – havi 13,99 euróért,
30 GB adat – havi 18,99 euróért,
100 GB adat – havi 34,99 euróért.
Az előfizetők dönthetnek arról is, hogy meglévő számukat megtartják, vagy új számot kérnek az N26-tól. Az egyik legnagyobb előnye a szolgáltatásnak, hogy bármikor, egy hónapos felmondási határidővel lemondható – szemben a hagyományos, hosszú távú hűségszerződésekkel. Valentin Stalf, az N26 vezérigazgatója szerint céljuk, hogy új mércét állítsanak a telekommunikációs iparban rugalmas és megfizethető mobilcsomagjaikkal.
A Revolut előfizetői az Egyesült Királyságban és Németországban csatlakozhatnak elsőként a szolgáltatáshoz.
A két neobank stratégiája egyértelmű:
a pénzügyi szolgáltatások határait feszegetve szeretnének még mélyebben beépülni a felhasználók mindennapi életébe.
A mobilkommunikáció tökéletes eszköz erre, hiszen rendszeres használatával erős márkahűséget alakíthatnak ki, és új bevételi forrásokra is szert tehetnek.


