Digitális bankokból digitális szolgáltatók – a fintech.hu szerint nagyjából így lehet összefoglalni az átalakulást. A Revolut után a német N26 is bejelentette, hogy elindítja mobilszolgáltatását.
Az N26 2013-ban indult Berlinből, és mára Európa egyik legismertebb neobankjává nőtte ki magát, közel nyolcmillió ügyféllel.
A mobilkommunikáció integrálása a pénzügyi alkalmazásba új szintre emeli az ügyfélélményt.
Az eSIM-alapú szolgáltatás közvetlenül az appból aktiválható és egy újabb eszköz a vállalat kezében ahhoz, hogy a mindennapok digitális központjává váljon.
Az összes csomag korlátlan beszélgetést, és SMS-t biztosít, az adatforgalom mértéke különbözik
10 GB adat – havi 13,99 euróért,
30 GB adat – havi 18,99 euróért,
100 GB adat – havi 34,99 euróért.
Az előfizetők dönthetnek arról is, hogy meglévő számukat megtartják, vagy új számot kérnek az N26-tól. Az egyik legnagyobb előnye a szolgáltatásnak, hogy bármikor, egy hónapos felmondási határidővel lemondható – szemben a hagyományos, hosszú távú hűségszerződésekkel. Valentin Stalf, az N26 vezérigazgatója szerint céljuk, hogy új mércét állítsanak a telekommunikációs iparban rugalmas és megfizethető mobilcsomagjaikkal.
A Revolut előfizetői az Egyesült Királyságban és Németországban csatlakozhatnak elsőként a szolgáltatáshoz.
A két neobank stratégiája egyértelmű:
a pénzügyi szolgáltatások határait feszegetve szeretnének még mélyebben beépülni a felhasználók mindennapi életébe.
A mobilkommunikáció tökéletes eszköz erre, hiszen rendszeres használatával erős márkahűséget alakíthatnak ki, és új bevételi forrásokra is szert tehetnek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.