BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Új versenytársa akad a Revolutnak – tovább éleződik a mobilpiac

Nyomulnak a neobankok, folyamatosan erősítik pozíciójukat. Most a német N26 is úgy döntött, követi a Revolut példáját.

Digitális bankokból digitális szolgáltatók – a fintech.hu szerint nagyjából így lehet összefoglalni az átalakulást. A Revolut után a német N26 is bejelentette, hogy elindítja mobilszolgáltatását.

N26
Az N26 a Revolutot követi / Fotó: NurPhoto via AFP

Az N26 2013-ban indult Berlinből, és mára Európa egyik legismertebb neobankjává nőtte ki magát, közel nyolcmillió ügyféllel. 

A mobilkommunikáció integrálása a pénzügyi alkalmazásba új szintre emeli az ügyfélélményt. 

Az eSIM-alapú szolgáltatás közvetlenül az appból aktiválható és egy újabb eszköz a vállalat kezében ahhoz, hogy a mindennapok digitális központjává váljon.

A Vodafone-hálózatot használja


Az összes csomag korlátlan beszélgetést, és SMS-t biztosít, az adatforgalom mértéke különbözik

10 GB adat – havi 13,99 euróért,
30 GB adat – havi 18,99 euróért,
100 GB adat – havi 34,99 euróért.

Az előfizetők dönthetnek arról is, hogy meglévő számukat megtartják, vagy új számot kérnek az N26-tól. Az egyik legnagyobb előnye a szolgáltatásnak, hogy bármikor, egy hónapos felmondási határidővel lemondható – szemben a hagyományos, hosszú távú hűségszerződésekkel. Valentin Stalf, az N26 vezérigazgatója szerint céljuk, hogy új mércét állítsanak a telekommunikációs iparban rugalmas és megfizethető mobilcsomagjaikkal.

A Revolut előfizetői az Egyesült Királyságban és Németországban csatlakozhatnak elsőként a szolgáltatáshoz.

A két neobank stratégiája egyértelmű: 

a pénzügyi szolgáltatások határait feszegetve szeretnének még mélyebben beépülni a felhasználók mindennapi életébe. 

A mobilkommunikáció tökéletes eszköz erre, hiszen rendszeres használatával erős márkahűséget alakíthatnak ki, és új bevételi forrásokra is szert tehetnek.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.