A New York-i Értéktőzsde (NYSE) új stratégiában gondolkodik, miután az idei esztendő legnagyobb érdeklődéssel várt részvénykibocsátását követően a Google papírjai végül nem a börzén debütáltak, hanem a konkurens Nasdaqon. Az alulmaradást presztízsveszteségként megélő NYSE-t az sem vigasztalja, hogy az idén nyilvános részvénykibocsátást végrehajtó cégek közül mindössze ketten nem őt választották, s úgy döntött: világviszonylatban veszi fel a versenyt a Nasdaqkal szemben. Ennek keretében ázsiai és dél-amerikai társaságokat szeretnének a New York-i kereskedési platformra csábítani - fogalmazott Noreen Culhane, a börze kibocsátási igazgatója a Financial Timesnak. Jelenleg hat nemzetközi céget, többek között az indiai Tata Motorst szeretnék megnyerni még az idén tőzsdetagjaik közé.
A nemzetközi piacokon jóval nagyobb növekedési lehetőség van, mint Amerikában - magyarázta lépésének hátterét az igazgató. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.