A csúcsminőség a régi festmények sokszor döcögős piacán is mindig kelendő – ez bizonyosodott be a Londonban tartott évzáró festményaukciókon. A Christie’s két nap alatt bő húszmillió font értékben adott el 1800 előtt készült képeket, köztük nem egyet rekordáron. Igaz, hogy az előzetesen legmagasabbra, 5–8 millió fontra tartott alkotásra – a Hölgy kislánynyal című, befejezetlen és éppen ezért nem különösebben vonzó Tiziano-festményre – egyetlen licit sem érkezett, ám a híres 19. századi gyűjtő, Sir Francis Cook leszármazottai által beadott nyolc csúcsmű öszszesen 9 milliót hozott. Ezek közé tartozott Bartolomé Esteban Murillo Fájdalmas Krisztusa, amely a várt 500-700 ezer helyett a spanyol művész festményeinek aukciós szereplésében rekordösszeget, majdnem 2,5 millió fontot ért meg egy londoni kereskedőnek. A 14. századi sienai Naddo Ceccarelli Madonnája 1,2 millió, egy mitológiai vadászjelenetet ábrázoló Rubens-olajvázlat 3,1 millió fontért talált gazdára a Christie’snél.
A versenytárs Sotheby’s 15 millió font körüli összleütést ért el a régi mestereknél. A legmagasabb árat (1,1 millió font) Aelbert Cuyp Tájképéért fizették ki, és az első tíz hely legtöbbjét is holland, flamand vagy németalföldi festmények foglalták el. Rekordárat (512 ezer font) egy kevésbé ismert portréfestő, Jacob van Oostsanen alkotása ért el. Az olasz mesterek közül Lorenzo Monaco (Szent Jeromos a pusztaságban, egymillió font) és Bernardo Daddi (két szent portréja, 400 ezer font) szerepelt a legjobban. Január végén New Yorkban árverez régi festményeket a két cég.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.