A működés és a január-márciusi időszak eredményei azonban nem bizonyultak ennyire kellemesnek. Alapvetően a korábbi negyedévek tendenciája köszönt vissza, ezt azonban súlyosbította az a tény, hogy a naptári év első három hónapja időszak amúgy is a szezonálisan leggyengébb periódus a társaság életében.
Emellett idén a húsvéti szezon sem tudott dobni a társaság eredményein, ám az éves terv nem került veszélybe még ezzel a relatíve gyengébb teljesítménnyel sem. A bevételt tekintve mind a hazai értékesítés, mind az visszaesést mutatott, ám ez már a korábbi negyedévekben is ismerős tendencia volt. A külföldi értékesítéseket illetően egyedül a német piac tudott továbbra is növekedést felmutatni, a korábban favoritnak tekintett amerikai piacon a Zwack változatlanul gyenge eredményeket produkál.
A hazai értékesítések kapcsán továbbra is minden szegmens nyomás alatt volt, bár ebben szerepe lehetett a kettős jövedékiadó-emelésnek (2009. július és 2010. január) és más faktoroknak is. A társaság a továbbra jelentős alkalmazkodást mutat a vegyes gazdasági helyzethez, a korábbi bérköltség-lefaragásokat ebben a negyedévben is a közvetett költségek csökkenése követte (amely nagyjából kétharmadát kompenzálta az alacsonyabb bevételi mutatónak).
Részben ennek is köszönhetően teljesült a menedzsment 3 milliárd forintos adózás előtti eredményterve (3.17 milliárd forint lett ez az érték a teljes pénzügyi évet tekintve). A megítélése továbbra is semleges, azonban egy éles globális hangulatváltás azonban valószínűleg a Zwack papírjait sem hagyná érintetlenül.