BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Hűtlen vállalati kliensek

Évről évre a vállalati ügyfelek 12-13 százaléka hagyja ott a számlavezető bankját – derül ki a Dun & Bradstreet (D&B) frissen ismertetett felméréséből.

A kockázatkezeléssel foglalkozó cég ezúttal az elmúlt egy évet vette górcső alá a fluktuáció szempontjából; adataik szerint ebben az időszakban az OTP volt az egyik nagy vesztes. Igaz, a végbement 2,5 százalékos mérséklődés miatt továbbra sem kell aggódniuk a hitelintézet részvényeseinek, mivel így is közel 40 százalékkal nagyobb (több mint 90 ezres) az OTP vállalati ügyfélköre, mint a második szereplő K&H-é.

A legnagyobb növekedést az elmúlt egy évben az UniCredit, az Erste, illetve a CIB érte el az élmezőnyből. A D&B elkészítette a hazai pénzintézetek rangsorát vállalati ügyfeleik kockázati besorolása alapján is, ebből a szempontból a Citibank, az OTP és a K&H számít a „legbiztonságosabb” hazai pénzintézetnek.

A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.