A múlt héten publikálták az első féléves gépjármű-értékesítési adatok Kínában. Óriási, 20 százalékot is meghaladó növekedést produkáltak a luxusszegmenst képviselő német autógyártók. A BMW Kínában az első fél évben 158 956 darab autót értékesített, ami 28,6 százalékos növekedés a tavalyi év azonos időszakához képest. A Daimler-csoporthoz tartozó Mercedes márkacsoport pedig 105 200 darabot adott el az első fél évben a kínai piacokon, és az első hat hónapban összesen 11 százalékos növekedést produkált az előző évihez viszonyítva. Ez magába foglalja a Mercedes-, a Smart- és a Maybach-értékesítéseket is. A Hongkongot, Makaót és Taiwant is tartalmazó értékesítési adatok tekintetében 28,6 százalékos a növekedés. Az Audi a három német presztízsmárka közül a legnagyobb részesedést érte el: 193 871 autót értékesített, ami 37,8 százalékos növekedést jelent.