1. Videó: A kampány és saját magunk lényegét a videón fogjuk átadni, így itt ne spóroljunk se az ötlettel, se a költségekkel. Legyen izgalmas, hiteles, profi és egy-egy vonzó hívószó is szerepeljen benne. Két-három percnél ne legyen hosszabb, és videó nélkül semmiképp se indítsunk crowdfunding kampányt!
2. Folyamatos kommunikáció: Igyekezzünk folyamatosan kommunikálni a kampány oldalunkon, egyrészt köszönjük meg azoknak, akik már támogattak minket, másrészt folyamatosan update-eljük a kampányunkat, akár hetente többször is.
3. Forgalom generálása: Ne bízzuk a kampány sikerét az „odatévedő” felhasználókra, használjuk a közösségi média csatornákat (Facebook, Twitter, Pinterest, blogok, fórumok), osszuk meg minél több olyan oldalon, ahol fogadóképes közönséget sejtünk. Írjunk releváns bloggereknek, hogy osszák meg a kampányunkat, ha szükséges, futtassunk hirdetéseket is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.