A bankok „mérgező” és „agresszív” stílusát hibáztatja az elmúlt évek nagy banki botrányaiért a Cass Business School és a New City Agenda szervezetek közös tanulmánya. Ennek az évtizedek alatt kialakult viselkedéskultúrának a megváltoztatásához évtizedek, akár egy emberöltő szükséges – mutat rá az elemzés.
A gyenge követelmények miatt a bankvilág 38,5 milliárd fontnyi bírság megfizetésére kényszerült. A jelentés megállapítja, hogy 2008 és 2014 között a bankokhoz 21 millió panasz érkezett be. Két évtized alatt „agresszív értékesítési kultúra honosodott meg a lakossági pénzintézeteknél”, ahol az alkalmazottak egyes ágazatokban készpénz bónuszokat kaptak (például belépőjegyet Wimbledonba, ha elérték az előirt eladási szintet, másokat viszont, akik erre nem voltak képesek, megaláztak a jelentés szerint.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.