BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Komoly digitális fejlesztések a K&H-nál

BANKSZEKTOR Az interneten keresztüli banki ügyintézés már az ügyfelek számára a mindennapi rutin része. Annak érdekében, hogy folyamatosan eleget tegyen a növekvő és változó elvárásoknak, a K&H Bank 2017-ig 6 milliárd forintot költ további digitális fejlesztésekre – közölte Bába Ágnes, a hitelintézet lakossági üzletágért felelős vezérigazgató-helyettese. Egy korábbi felmérés szerint az emberek 11 százaléka ma már egyáltalán nem jár bankfiókba, hanem minden pénzügyet digitálisan intéz. Negyven százalék körüli azoknak az ügyfeleknek az aránya, akik a hagyományos mellett az elektronikus szolgáltatásokat is használják, vagyis bizonyos ügyletek, tanácsadás miatt felkeresik ugyan a bankfiókot, de már rendszeresen intézik elektronikusan is pénzügyeiket. A bankot választó fiataloknál pedig sokszor meghatározó szempont az elektronikus bankolás terén nyújtott szolgáltatások minősége. A K&H 2013-ban indította el a Google Play áruházból, valamint az Apple store-ból is ingyenesen letölthető mobilbank alkalmazását, amely navigációval kiegészített ATM-, fiók- és széfkereső szolgáltatással jár együtt. Az applikációt 68 százalékban Androidos készüléken használják az ügyfelek, 32 százalékuk pedig iPhone-on használja az alkalmazást.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.